| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PREPROSTI GEOMETRIJSKI MODELIRNIK
Avtorji:ID Žlahtič, Grega (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Guid, Nikola (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Zlahtic_Grega_2011.pdf (1,62 MB)
MD5: 222CC93DE17AB57E3A8038773C131C9F
PID: 20.500.12556/dkum/7f521dbb-d01d-4caf-97d5-b632396a5f23
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Pri izdelavi računalniških iger ali računalniških animacij se slej kot prej potrebuje kakšen 3D model. Prav zaradi tega smo izdelali modelirnik, program za modeliranje 3D modelov. Najprej smo opisali knjižnici OpenGL in GLUT, s pomočjo katerih smo program za modeliranje izdelali, nato pa predstavili še njegovo strukturo in delovanje. Program se osredotoča na metodo modeliranja s kvadrom, drugih tehnik pa nismo implementirali. Omogočena je uporaba osnovnih geometrijskih transformacij, in sicer rotacije, skaliranja in translacije, ki jih lahko na izbranih delih objekta uporabimo s pomočjo vsebnostnega testa in miške.
Ključne besede:C++, OpenGL, GLUT, modeliranje, modelirnik, 3D vsebnostni test, računalniška grafika
Leto izida:2011
Založnik:[G. Žlahtič]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-20402 Novo okno
UDK:004.43:004.94(043.2)
COBISS.SI-ID:15696662 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NCW1WKCN
Datum objave v DKUM:26.09.2011
Število ogledov:1672
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SIMPLE GEOMETRIC MODELLER
Opis:During the creation of computer game or a computer animation sooner or later a 3D model is needed. This was our reason for creating the modeller, a programme for modelling of 3D models. First we describe the OpenGL and GLUT libraries, which help us to create the modelling programme and then we demonstrate its structure and how iz works. The application focuses on the modelling method of "Box modelling", other techniques were not implemented. The modeller enables the use of the basic geometric transformations such as rotation, scaling and translation, which can be used on the chosen parts of the object with the help of a content test and a computer mouse.
Ključne besede:C++, OpenGL, GLUT, modelling, modeller, 3D content test, computer graphics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici