| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MODELI V ROBOTIKI
Avtorji:Stojmenova, Kristina (Avtor)
Cafuta, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Stojmenova_Kristina_2011.pdf (1,57 MB)
MD5: EE426C22863B48728A4DB44618839F0C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Razen vodenih robotov so znanstveniki razvili agenta, ki predstavlja model inteligentnega robota, ki lahko deluje avtonomno, brez človekovega nadzora. V tem delu so predstavljene lastnosti ter načela zgradbe agenta. Preko primerov je obravnavan človek kot agent ter antropomorfna zgradba robota. Predstavljena so tudi spoznanja o samem človeku, ki so rezultat te obravnave. Prav tako je vpeljana še obravnava agenta kot izdelka v poslovni funkciji marketinga ter prikazana povezava med značilnostmi ciljnih skupin in zgradbo agenta.
Ključne besede:robotika, agent, model, marketing, ciljne skupine
Leto izida:2011
Založnik:[K. Stojmenova]
Izvor:Maribor
UDK:007.52(043.2)
COBISS_ID:15877142 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SIHTPFHH
Število ogledov:1641
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MODELS IN ROBOTICS
Opis:Besides robots controlled by man, scientists have developed the idea of an agent, which represents a model of an intelligent robot able to function autonomously, without human supervision. This work presents the properties and principles of the design of an agent. It discusses cases that deal with man as an agent and anthropomorphic design of a robot. It introduces the concept of an agent as a product in marketing and the correlation between the characteristics of the target group and the design of the agent.
Ključne besede:robotics, agent, model, marketing, ciljne skupine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici