SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RECEPCIJA LITERARNIH BESEDIL V OSNOVNI ŠOLI NA PRIMERU GERHARDA RÜHMA: »HORCHEN«
Avtorji:Črešnik, Maja (Avtor)
KACJAN, BRIGITA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cresnik_Maja_2011.pdf (2,51 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:O recepciji literarnih besedil v osnovnošolskem izobraževanju obstajajo deljena mnenja, eni so za, spet drugi so proti. Diplomska naloga se ukvarja ravno s to tematiko. V okviru le te se je opravila anketa in mini eksperiment. Rezultati ankete so pokazali, da imajo učenci interes za branje, da berejo tiskane in tudi internetne knjige, revije ter časopise. Branje internetnih knjig se povečuje pri učenih v višjih razredih, saj starejši učenci preživijo več časa za računalnikom. Mini eksperiment pa je pokazal, da so učenci v osnovnošolskem izobraževanju sposobni recipirati literarna besedila, da jim tuj jezik pri tem ne predstavlja ovire, saj lahko stvari, ki jih v tujem jeziku ne morejo povedati, povedo v materinem jeziku. Cilj recipiranja tako ni usvajanje jezika, ampak recipiranje samo po sebi.
Ključne besede:Recepcija, litersrna besedila, osnovna šola
Leto izida:2011
Založnik:[M. Črešnik]
Izvor:Maribor
UDK:821.112.2(043.2)
COBISS_ID:18778888 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1234
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik (Avstrija)
Naslov:REZEPTION VON LITERARISCHEN TEXTEN IN DER GRUNDSCHULE AM BEISPIEL VON GERHARD RÜHM: „HORCHEN“
Opis:Es bestehen geteilte Meinungen über die Rezeption von literarischen Texten in der Grundschule, einige sind dafür, einige dagegen. Die Diplomarbeit beschäftigte sich gerade mit diesem Thema. Es wurde eine Umfrage und ein Miniexperiment durchgeführt. Durch die Umfrage wurde festgestellt, dass die Schüler immer noch Interesse am Lesen zeigen, dass sie Print-Bucher, -Magazine, -Zeitschriften genau so oft lesen wie Online-Bucher, -Magazine, -Zeitschriften. Die Tendenz des Online-Lesens steigt jedoch mit dem Schuljahr, denn die Schüler verbringen dann mehr Zeit beim Computer. Das Miniexperiment zeigte, dass die Grundschüler im Fremdsprachenunterricht literarische Texte rezipieren können und dabei stellt ihnen die Fremdsprache auch kein Hindernis dar. Wenn sie etwas nicht in der Fremdsprache sagen können, dann sagen sie es in der Muttersprache. Das Ziel des Rezipierens ist eben nicht der Spracherwerb, sondern das Rezipieren an sich.
Ključne besede:Rezeption, literarische Texte, Grundschule


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici