| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OBLIKOVANJE USTVARJALNE KLIME V POŠTNI BANKI SLOVENIJE
Avtorji:ID Žertek, Polonca (Avtor)
ID Ženko, Zdenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zertek_Polonca_2011.pdf (451,04 KB)
MD5: 52B6DD7569EA53C1AA7CF38F6882B0EB
PID: 20.500.12556/dkum/acc2e2d6-fdd4-4bd2-b1a3-3e22109d69e9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:POVZETEK Pred pisanjem diplomskega seminarja sem si postavila hipoteze, ki sem jih s pomočjo pogovorov v podjetju lahko tudi potrdila. V veliko veselje mi je bilo, da sem spoznala kakšna je ustvarjalna klima v podjetju, saj sem se iz te izkušnje tudi veliko naučila. Predpostavljala sem, da imajo v Poštni banki Slovenije oblikovano ustvarjalno klimo, vendar klime v podjetju še niso opredelili. Z raziskovanjem sem ugotovila, da sta inovativnost in ustvarjalnost tesno povezana pojma in v današnjih razmerah predstavljata velik pomen za podjetje. Zaposleni so tisti, ki se bodo lotili reševanja problemov in bodo predlagali inovativne predloge za podjetje. Zato je pomembno, da vodje poskušajo oblikovati time, motivirajo zaposlene k večji ustvarjalnosti prav tako pa, da vpeljejo različne metode za spodbujanje ustvarjalnosti. Na ustvarjalnost v organizaciji vpliva veliko različnih dejavnikov. Brez ustvarjalne klime, motiviranih in ustvarjalnih vodij, nagrad, motiviranja zaposlenih, izobraževanja, želj zaposlenih po izboljšavah in sodelovanja, ustvarjalnosti ne bo. V Poštni banki Slovenije ustvarjalna klima, omogoča predvsem dobro počutje na delovnem mestu, saj večina časa zaposleni tam tudi preživijo. Klima v podjetju se odraža v pozitivnih in prijateljskih odnosih, medsebojnem spoštovanju, fleksibilnosti delovnega časa ter opremljenosti delovnega mesta s sodobnimi tehnologijami.
Ključne besede:Ključne besede: Ustvarjalnost, invencija, inovacija, ustvarjalna klima, tehnike ustvarjalnega mišljenja, Poštna banka Slovenije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Žertek]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-20178 Novo okno
UDK:001.895
COBISS.SI-ID:10886172 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RFZZEH0V
Datum objave v DKUM:08.12.2011
Število ogledov:1884
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUILDING A CREATIVE CLIMATE IN POŠTNA BANKA SLOVENIA
Opis:ABSTRACT Before writing the thesis I made the hypothesis that I have, by means of interviews in the company, also confirmed. It was a great pleasure for me that I got to know a creative climate in the company, because I learned a lot from this experience. I presupposed that the Postal Bank of Slovenia, has a creative climate, but climate in the company has not yet been identified. During my research I found that innovation and creativity are closely related concept, and present great importance for the company. Employees are the ones who will address the problems and will put forward innovative proposals for the company. It is therefore important that managers seek to form teams, motivate employees to greater creativity as well as to introduce different methods to stimulate creativity. There are many different factors that have influence on the creativity in the organization. Without a creative atmosphere, motivated and creative leaders, rewards, employee motivation, training, employee desires for improvement and collaboration, there is no creativity. There is a creative climate in The Postal Bank of Slovenia, which in particular allows welfare in the workplace, since employees spend most of their time there. Climate in the company is reflected in positive and friendly relations, mutual respect, flexibility of working hours and workplace equipment with modern technologies.
Ključne besede:creativity, invention, innovation, creative climate, creative thinking techniques, the Postal Bank of Slovenia.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici