| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLATFORMA ZA SAMOSTOJNO UPRAVLJANJE STORITEV STRANK V TELEKOMUNIKACIJAH
Avtorji:Georgijevska, Natasha (Avtor)
Heričko, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pavlič, Luka (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Georgijevska_Natasha_2011.pdf (2,70 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi predstavljamo pomen in značilnosti rešitve za samostojno upravljanje storitev strank v telekomunikacijah. Seznanimo se z ogrodjem organizacije TeleManagement Forum, ki pripomorejo k lažji izdelavi rešitve. Osredotočimo se na referenčni model eTOM in predstavimo njegove prednosti in namen uporabe s strani podjetja. Identificiramo osnovne funkcionalnosti, ki jih rešitev za samooskrbo strank zagotavlja. Funkcionalnosti implementiramo z uporabo ogrodja TibcoActiveMatrix BusinessWorks in Spring MVC. Za varnost rešitve poskrbimo z uporabo Spring Security.
Ključne besede:samooskrba strank, telekomunikacije, informacijski sistemi
Leto izida:2011
Založnik:[N. Georgijevska]
Izvor:Maribor
UDK:621.398:[659.2:004](043.2)
COBISS_ID:15620886 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M7TEERUJ
Število ogledov:1346
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A CUSTOMER SELF-CARE PLATFORM FOR AUTOMATED CUSTOMER SERVICE IN TELECOMMUNICATIONS
Opis:In this final work we are presenting the meaning and features of the solution for customer self-care in telecommunications. We are presenting the framework of the TeleManagement Forum organization, which helps providing easier solutions. We are focusing on the eTOM model and presenting its advantages and aim of using from the side of company. We are identifying the basic functionalities that are vital for providing customer self-care solution. We are implementing the functionalities by using TibcoActiveMatrix BusinessWorks and SpringMVC framework. To ensure the security of our solution we use SpringSecurity.
Ključne besede:customer self-care, telecommunication, information systems


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici