| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI PTUJ
Avtorji:ID Krajnc, Barbara (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krajnc_Barbara_2011.pdf (639,34 KB)
MD5: E516697B83847473AE68BA7B89793346
PID: 20.500.12556/dkum/4deb2aa9-f6ff-4729-8112-e87ab3b86974
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Ključne besede:zadovoljstvo gostov, pričakovanja gostov, dejavniki zadovoljstva, turizem, turistična destinacija Ptuj
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Krajnc]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19851 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:10847004 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AYXOG8CT
Datum objave v DKUM:22.11.2011
Število ogledov:2789
Število prenosov:372
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF GUEST SATISFACTION WITH TOURIST DESTINATION PTUJ
Opis:Heutzutage steigt die Bedeutung des Tourismus. Tourismus bietet zahlreiche Arbeitsplätze an und den Gästen, einer bestimmten Destination, werden Möglichkeiten für Erholung, Entspannung und Besichtigung der natürlichen Gegebenheiten der Destination angeboten. Aufgrund der immer größeren Attraktivität und qualitätsvollen Angeboten der touristischen Destination, werden Forderungen und Erwartungen der Gäste immer höher. Aufgrund der steigenden Konkurrenz unter den verschiedenen Destinationen, ist die Zufriedenstellung der Gäste ein wichtiger Faktor, denn nur so kann man sich weitere Besuche bzw. Empfelungen an Freunde, Bekannte und andere sichern. Zufrieden gestellte Gäste können das Ansehen der einzelnen Destinationen vergrößern und ihnen so treu bleiben, was folglich zu größeren Einnahmen führt. Ptuj, als eine touristische Destination, hat einen gut entwickelten Tourismus, aber in den Augen der Gäste wird es zu mangelhaft repräsentiert und promoviert, denn die meisten Gäste erführen von dieser Destination über Bekannte und Freunde.
Ključne besede:Zufriedenheit der Gäste, Erwartungen der Gäste, Faktoren der Zufriedenheit, Tourismus, touristische Destination Ptuj


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici