| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZBOLJŠANJE STORITEV MOBILNIH OMREŽIJ TRETJE GENERACIJE Z METODO ŠEST SIGMA
Avtorji:Baniček, Tamara (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Banicek_Tamara_2011.pdf (412,87 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:S pomočjo pridobljenih informacij iz različnih raziskavah na temo poslovne odličnosti in zvišanja kakovosti poslovanja, smo ugotovili, da je pomembno kontinuirano izboljšanje proizvodov in storitev za uspešnejše tekmovanje na trgu. Koliko bodo podjetja uspešna pri izboljšanju poslovanja je odvisno od uvedenih metod za izboljšanje kakovosti in izvedbe te metode v poslovanju. Najboljšo podlago za uvajanje takih metod imajo finančno bolj stabilna podjetja, z usposobljenim delovnim kadrom in vodstvom katero si prizadeva doseči visoko zastavljene cilje. Pri telekomunikacijskih podjetjih se je metoda Six Sigma pokazala kot zelo uspešna, kar je prikazano tudi na študiji primera uvedbe Six Sigma metode v poslovaje podjetij katera ponujajo storitve mobilnih omrežjih tretje generacije t.i. UMTS storitve. Učinkovita orodja in usposobljen Six Sigma tim, lahko skrajša stroške in izboljša kakovost izdelkov podjetja.
Ključne besede:kakovost, poslovna odličnost, Six Sigma model, UMTS, modeli izboljšanja kakovosti
Leto izida:2011
Založnik:[T. Baniček]
Izvor:Maribor
UDK:005.336.3
COBISS_ID:10846236 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I1NKLK9E
Število ogledov:1316
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPROVEMENT OF A THIRD GENERATION OF MOBILE NETWORKS SERVICES WITH SIX SIGMA METHOD
Opis:Using informations obtained from profesionaln studies, on the topic of business excellence and improving business quality, we found that continuous product and service improve is important for successull market comepting. Companies success in business improving depends on the improving quality methods and implementing them. Best fundation for introducing this methods have financialy stabile companies with trained personnel and high goals of companies management. In telecommunication business Six Sigma method has showed a great success. It should be also implemented in a third generation mobile network service (UMTS) companies. Powerful Six Sigma tools and trained team, can with excellent implenetation, reduce costs and improve products quality.
Ključne besede:quality, business excellence, Six Sigma model, UMTS, models for quality improvement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici