| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MED ORGANIZACIJAMI
Avtorji:ID Nadvežnik, Anja (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Nadveznik_Anja_2011.pdf (362,77 KB)
MD5: E337599032C49290628E60971754CE31
PID: 20.500.12556/dkum/ca48d290-c5d6-49db-9dba-39b7a4af25c6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Medorganizacijski trgi so trgi izdelkov in storitev, ki jih kupujejo podjetja, vladne organizacije in institucije, z namenom vgradnje, porabe, uporabe ali preprodaje. Porabnike izdelkov za poslovno rabo sestavljajo proizvodna in pridelovalna podjetja ter distributerji, ki kupujejo in prodajajo drugim industrijskim in institucionalnim porabnikom iz številnih panog. Najpomembnejše značilnosti, ki veljajo za medorganizacijski trg so manjše število odjemalcev oziroma poslovnih subjektov, visoka geografska koncentracija, tako na globalni kot tudi na regionalni ravni. Značilna je obsežna celotna prodaja ter posledično tudi obsežnejši nakupi. Na medorganizacijskem trgu se pojavlja manjše število močnejših kupcev, ter tesna povezanost med dobavitelji in strankami. Med medorganizacijskim in porabniškim trgom obstajajo nekatere znatne razlike in dejavniki, po katerih se medorganizacijski trg ločuje od porabniškega, te so: manj kupcev, večji nakupi, tesni odnosi med dobavitelji in odjemalci, geografska osredotočenost kupcev, izpeljano povpraševanje, neprožno in nestalno povpraševanje, strokovno kupovanje, ter več dejavnikov, ki vpliva na nakup. Med njih uvrščamo na primer ljudi, nakupne komisije, idr. Kljub nekaterim razlikam še vedno lahko trdimo, da imata medorganizacijski in porabniški trg kar nekaj podobnosti in prav zato lahko večino trženjskih metod in orodij, ki jih uporabljamo na porabniškem trgu, z rahlimi spremembami prenesemo tudi na medorganizacijski trg. Marketinški splet je skupek trženjskih orodij, ki jih podjetje uporablja, da doseže svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Med marketinški splet na medorganizacijskem trgu uvrščamo štiri ključne dejavnike, tako imenovane 4P: izdelke, distribucija, marketinško komuniciranje in cena. Organizacije, med katerimi potekajo menjalni procesi, sestavljajo ljudje oziroma osebnosti z različnimi lastnostmi. Vključevanje mnogih posameznikov iz različnih funkcij in hierarhičnih ravni organizacij, povečuje kompleksnost medorganizacijskega marketinga. Vloge, ki jih »igrajo« ljudje na medorganizacijskem trgu lahko razdelimo v šest različnih skupin in sicer so to uporabniki, vplivneži, odločevalci, potrjevalci, nakupovalci in čuvaji. Na medorganiazcijskem trgu se oblikujejo dolgoročni odnosi med organizacijskimi kupci. Medorganizacijski trg sestavljajo različni segmenti medorganizacijskih kupcev. Heterogenost pa zahteva od prodajalcev oblikovanje primarnega marketinškega spleta za vsak posamezni tržni segment. Na medorganizacijske kupce vplivajo najrazličnejši vplivi, tako okolje, kot tudi sama organizacija v kateri se nahajajo, skupine, ter osebni dejavniki. Omrežja medpodjetniških odnosov so zaznamovana z različnimi teorijami. S proučevanjem posameznih razmerij ne moremo celostno analizirati dogodkov na medorganizacijskih trgih, zato je primernejše proučevanje omrežje odnosov. Glede na predstavljena omrežja medpodjetniških odnosov z vidika različnih teorij ugotavljamo, da je kljub različnim raziskovalnim metodam osnovna enota proučevanja pravzaprav skupna vsem teorijam, to je odnos med dvema udeležencema. Celoten komunikacijski splet podjetja, imenovan tudi promocijski splet, je sestavljen iz ustrezne mešanice oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje, stikov z javnostmi in orodji neposrednega trženja. Oglaševanje delimo na tisto oglaševanje, kjer oglašujemo izdelke ali storitve in na korporativno oglaševanje. Najpomembnejši način spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu je osebna prodaja. Odnosi z javnostmi so zelo primeren instrument marketinškega komunikacijskega spleta zaradi treh dejavnikov, ti so visoka prepričljivost, neopaznost in dramatizacija. Med neposredno marketinško komuniciranje pa uvrščamo telemarketing, direktno pošto in oglaševanje z neposrednim odzivom.
Ključne besede:Marketinško komuniciranje, Medorganizacijski trg, Marketinški splet, Udeleženci medorganizacijskega trga, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Nadvežnik]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19708 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:10859292 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JBS0KIZM
Datum objave v DKUM:25.11.2011
Število ogledov:3143
Število prenosov:243
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING COMMUNICATION BETWEEN ORGANIZATIONS
Opis:Interorganizational markets are markets of goods and services, which are purchased by companies, government organizations and agencies, with the intent of implementation, use, consumption or resell. Business used goods' consumers are manufacturing and producing companies and the distributors, which are purchasing and selling to other companies and institutional consumers in various industry branches. Some of the most important characteristics that define interorganizational markets are fewer customers or business subjects, high geographic concentration – globally and regionally, there is a large-scale sale present and consequentially also large-scale purchase. There are few, but powerful buyers on the interorganizational markets, and therefore also strong bond between suppliers and customers. If comparing, there are some substantial differences and factors, that separate the interorganizational and the consumer market: fewer buyers, larger purchases, closer bonds between suppliers and customers, buyers' geographical focus, realized inquiries, inflexible and inconstant inquiry, expert purchasing and more of the purchase-based factors, for instance: people, purchase commission etc. In spite of all that differences, we can still conclude that the interorganizational and the consumer market have many similarities and that vast majority of the marketing methods and tools, used to monitor the consumer market, can be used with slight modifications to monitor the interorganizational marker. Marketing mix is a joint of marketing tools, that are used by the companx to reach their marketing goals on a target market. The 4 components of the marketing mix for the interorganisational market are: product, price, place and promotion – they so called 4P's. Organizations, between which the exchange processes occur, are a mixture of people – personalities with different characteristics. Inclusion of many individuals of various functions and hierarchical levels in the organization is increasing the interorganizational marketing complexity. The roles they play are possible to classify into 6 groups: users, influencers, decision-makers, confirmers, buyers and keepers. There are long-term relationships between buyers to be developed on the interorganizational markets. This kind of market is composed of various buyers segments. The heterogeneity is demanding from the sales to develop a primary marketing mix for each one of the market segments. For the influences on the buyers are various: environment, organization, they work in, groups and personal factors. The entrepreneur network relationships are marked with different theories. By researching individual relationships we are not able to entirely analyze incidents on the interorganizational markets, that is why analizing relationships network is more suitable. Considering the mentioned entrepreneur network relationships from different theories' point of views, we can conclude, that despite the various research methods, the basic analizing unit is the same: relationship between two subjects. The communication mix of the company, also known as the promotion mix, is a mixture of marketing, personal sales, sales acceleration, public relationships and direct marketing tools, all well put together. By marketing we mean the product or service based marketing and the corporative marketing. The most important way of impulse demand in the marketing-communication mix is personal sales. Public relationships are highly suitable tool due to the following factors: high persuasiveness, imperceptibility and dramatization. Direct marketing is ranging from telemarketing, direct, purpose mail and direct response marketing.
Ključne besede:Communication in marketing, Interorganizational market, Marketing mix, Participants in the interorganizational market, Promotion mix, Entrepreneur network relationships


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici