| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN MODNIH OBLAČIL ZNAMK Z VIDIKA PORABNIKOV
Avtorji:Hafner, Neja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hafner_Neja_2011.pdf (540,75 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšen je odnos uporabnikov do modnih oblačilnih znak in kaj vpliva na njihov nakup. Najprej smo se seznanili s pojmom mode in oblačenja, nato z blagovno znamko in z nakupnim vedenjem potrošnikov ter nazadnje smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Blagovne znamke imajo pomembno funkcijo v modnem svetu, tako za podjetja kot za porabnike. Porabnikom blagovna znamka zagotavlja kakovost in tudi pridobitev nekega imidža in statusa v družbi. Močna blagovna znamka prinaša podjetju dobiček in spodbuja povpraševanje odjemalcev. Poleg tega močna znamka omogoča postavljanje visokih cen in širjenje asortimana izdelkov ter uvajanje novih izdelkov. Z raziskavo smo ugotovili, da imajo blagovne znamke v nakupnem procesu še kar veliko vlogo. Kar 72,5 odstotkov anketirancev namreč meni, da so blagovne znamke pomembne in 35 odstotkov jih meni, da so izjemno pomembne.
Ključne besede:blagovna znamka, modne oblačilne znamke, potrošnik, zvestoba blagovni znamki, nakupno vedenje
Leto izida:2011
Založnik:[N. Hafner]
Izvor:Maribor
UDK:658.6
COBISS_ID:10839836 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BYXOWGYD
Število ogledov:1225
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEANING OF FASHION CLOTHING BRANDS FROM THE VIEW OF CONSUMERS
Opis:The main purpose of graduate seminar was to determine the attitude of users to fashion clothing brands, and what affects on their purchase. First we learn about the concept of fashion and dress, then the brand and purchase behavior of consumers. Finally, we conducted a survey and display the results properly. Brands have an important function in the fashion world for both businesses and consumers. Customers brand ensures quality and even obtain an image and status in society. A strong brand provides the company with profits and encourages customers demand. In addition, a strong brand allows the setting of high prices and product range expansion and introduction of new products. With research we found that brands have a big role in the purchase process. 72.5 percent of respondents believes that the brands are important and 35 percent believe that they are extremely important.
Ključne besede:brand, fashion clothing brands, consumer, brand loyalty, buying behavior


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici