| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pripravljenost študentov Fakultete za organizacijske vede za E - izobraževanje
Avtorji:Drobnjak, Siniša (Avtor)
Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf SPEC_Drobnjak_Sinisa_2011.pdf (1,58 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Specialistično delo (m3)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:E-izobraževanje je dandanes v Sloveniji postala ključna alternativa klasičnemu šolanju. Pojav prinaša tako informacijske kot organizacijske spremembe v študijskem procesu, ki so in bodo omogočile dosego boljšega sistema izobraževanja tudi na fakulteti. V specialistični nalogi, ki je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela, bom predstavil vlogo e-izobraževanja na Fakulteti za organizacijske vede in izven nje. V prvem delu so podane teoretične osnove e-izobraževanja v okviru pregleda njegovih definicij ter razvoja orodij, metod in tehnik e-izobraževanja. Sistem e-izobraževanja je predstavljen v treh ključnih življenjskih segmentih: šolstvo, trg dela in civilizacijski standard. Teoretičen del je zaključen s seznanitvijo elementov e-izobraževanja v našem okolju tj. pomenom javno dostopnih točk – e točk, širokopasovnega omrežja in foruma. Empiričen del se prične z analizo obstoječega stanja e-izobraževanja na Fakulteti za organizacijske vede, nadaljuje in konča z zaključnimi misli o kombiniranem izobraževanju v študijskem procesu.
Ključne besede:- e-izobraževanje - informacijsko komunikacijska tehnologija - fakulteta - študenti
Leto izida:2011
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6940691 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MVZW9EF0
Število ogledov:1984
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Willingness of students of the Faculty of Organizational Sciences to be E - educated
Opis:E-learning has become a key alternative to the classical school in Slovenia. Phenomenon provides both; information and organizational changes in the academic process, which will also enable a better education system at the faculties. In a thesis, which consists of theoretical and empirical work, I will present the role of e-learning at the Faculty of Organizational Sciences and beyond. The first part describes the theoretical basis for e-learning in the context of its review of definitions and development tools, methods and techniques of e-learning. E-learning system is presented in three key segments of life: education, labor market and the standard of civilized society. Theoretical part is completed with the introduction to elements of e-learning in our environment. Importance of public access points - e points, broadband network and forum. Empirical part begins with an analysis of the e-learning at the Faculty of Organizational Sciences; continues and ends with the final thoughts about blended learning in the study process.
Ključne besede:- e-learning - information communication technology - faculty - students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici