| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ELEMENTARNIH IGER NA USVAJANJA GIBALNIH ZNANJ PRI DVE LETI STARIH OTROCIH
Avtorji:Marat, Sanja (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marat_Sanja_2011.pdf (799,82 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv elementarnih iger na usvajanja gibalnih znanj pri dve leti starih otrocih smo želeli ugotoviti, ali načrtovane in strokovno vodene elementarne gibalne igre pozitivno vplivajo na usvajanje gibalnih znanj pri dve leti starih otrocih. V teoretičnem delu smo predstavili telesne razsežnosti otrok, opredeli pojme gibalne sposobnosti in gibalna znanja otrok, natančneje predstavili pomen elementarnih iger ter vpliv gibalno izkušenjsko bogatega okolja na usvajanje gibalnih znanj otrok in se seznanili, katere so kompetence vzgojitelja pri ustvarjanju gibalnih znanj otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, v katerem je sodelovalo dvajset otrok, starih od ena do dve leti. Otroke smo testirali s pomočjo štirih testov gibalnih znanj, s katerimi smo ugotavljali napredek gibalnih znanj v času eksperimenta. Na osnovi rezultatov ugotavljamo, da je eksperimentalna skupina otrok dosegla boljše rezultate kot kontrolna skupina, kar pomeni, da je eksperimentalna skupina v dveh mesecih na podlagi načrtovanih elementarnih iger zelo napredovala. Obstajajo tudi razlike med spoloma, saj so deklice dosegale boljše rezultate kot dečki. Iz vseh podatkov pa lahko potrdimo, da načrtovane in strokovno vodene elementarne igre pozitivno vplivajo na usvajanje gibalnih znanj otrok.
Ključne besede:telesne razsežnosti otrok, gibalne sposobnosti, gibalna znanja, elementarne gibalne igre, gibalno izkušenjsko bogato okolje, kompetence vzgojitelja
Leto izida:2011
Založnik:[S. Marat]
Izvor:Maribor
UDK:796(043.2)
COBISS_ID:18595336 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YACQM7RC
Število ogledov:2768
Število prenosov:556
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF ELEMENTARY GAMES ON ACQUIRING PHYSICAL KNOWLEDGE AT TWO-YEAR-OLD CHILDREN
Opis: The diploma thesis titled The influence of elementary games on assimilation of physical knowledge at two-year-old children wants to answer the question whether planned and professionally led elementary physical games have an impact on assimilation of physical knowledge at two-year-old children. The theoretical part of the thesis introduces physical dimensions of children, terms of physical abilities, physical knowledge of children but more attention is given to the purpose of elementary games and the influence of environment rich with physical activities and experience on assimilation of physical knowledge of children. Furthermore, one part also presents all the competence an educator needs in order to provide this assimilation. The empirical part gives the results of a pedagogic experiment 20 children were involved in (their age 1 or 2). The children had to do four different physical tests to see if they did any progress during the experiment. The results show that the experimental group received better results than the control one. We can come to the conclusion that the experimental group made a big progress in two months being involved in planned elementary games. The results also show that the girls did better than the boys. Our finding is that planned and professionally led elementary games have a positive influence on assimilation of child's pyhsical knowledge.
Ključne besede:physical dimensions of children, physical abilities, physical knowledge, elementary physical games, environment rich with physical activities and experience, educator's competence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici