| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA OTROŠKE USTVARJALNOSTI NA PODLAGI LIKOVNIH MAP PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:Leben, Manuela (Avtor)
Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Leben_Manuela_2011.pdf (5,35 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:POVZETEK Diplomsko delo z naslovom Analiza otroške ustvarjalnosti na podlagi likovnih map predšolskih otrok v teoretičnem delu opisuje ustvarjalnost otrok v predšolskem obdobju. Pomembno vlogo ima poglavje Vzpodbujanje likovne ustvarjalnosti otrok, v katerem s pomočjo strokovne literature predstavljamo načine, s katerimi vzpodbujamo ustvarjalnost otrok. V tem poglavju se dotaknemo tudi ureditve prostora, v katerem otrok biva, in načrtovanja likovne dejavnosti. Pišemo tudi o pojavu šablon in barvnih znakov v otroških likovnih delih. V empiričnem delu diplomske naloge analiziramo otroške likovne izdelke, kjer preverimo uporabo šablon, barvnih znakov, obremenjenost otrok z natančnostjo, število uporabljenih barv na slikah … Primerjamo uporabo šablon ter barvnih znakov pri starejši in mlajši skupini otrok. Z raziskavo želimo vzgojitelje in vzgojiteljice seznaniti s tem, kako močno vplivamo na ustvarjalnost otrok. Ugotovili smo, da vzgojiteljice uporabljajo primerne likovne motive, glede na likovno tehniko, a je delih upodobljenih veliko šablon in barvnih znakov, ki bi jih s trudom strokovnih delavcev lahko odpravili. Otroci z natančostjo niso bili preobremenjeni, več kot polovica likovnih izdelkov je izvirnih, kljub temu, da imajo nekateri upodobljen kak šablonski motiv. Zasledili smo zelo malo likovnih del z domišljijskimi in fatazijskimi motivi.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: predšolski otrok, likovna vzgoja, ustvarjalnost, vzpodbujanje ustvarjalnosti.
Leto izida:2011
Založnik:[M. Leben]
Izvor:Maribor
UDK:73/76(043.2)
COBISS_ID:18600200 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TSHYX5M3
Število ogledov:3469
Število prenosov:420
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF CHILDREN'S CREATIVITY ON THE BASIS OF PRE-SCHOOL CHILDREN'S ARTWORKS
Opis:ABSTRACT The diploma thesis entitled Analysis of children's creativity on the basis of artistic maps of preschool children in the theoretical part discusses the creativity of children in the preschool period. Great emphasis is given on the section Encouraging artistic creativity of children where methods of encouraging the creativity of children are presented according to several reference works from the field. This section also contains suggestions on the organization of living space of a child as well as proposals on the planning of artistic activities. Furthermore, it discusses the use of stencils and coloured signs in children’s artworks. In the empirical part of the thesis I have analyzed artworks of children, with focus on the use of stencils and coloured signs, considering the precision of children, the number of colours used, etc. In addition, I have compared the use of stencils and coloured signs in two groups of children distinguished by age. The aim of the research was to inform preschool teachers about how strongly they can influence the creativity of children. Results have shown that, considering the used artistic technique, teachers use appropriate motifs, however, artistic products still contain a lot of stencils and colored signs, which could have been eliminated with little patience of trained professionals. The children did not seem too burdened with precision, more than half of their products are originals, despite the fact that some did contain a stencil motif of some kind. Nevertheless, only a few artistic products represented imaginary or fantasy motifs.
Ključne besede:KEYWORDS: preschool child, art lessons, creativity, encouraging creativity.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici