| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:REORGANIZACIJA IN UPRAVLJANJE ČLOVEŠKIH VIROV V STORITVENEM PODJETJU
Avtorji:ID Voršič, Vanja (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vorsic_Vanja_2011.pdf (558,36 KB)
MD5: 7144560D7230AF37F540F55D8D7B126F
PID: 20.500.12556/dkum/16e48caf-c458-48a7-9d03-23a9dc6261f2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Svojo diplomsko nalogo sem si zastavila tako, da sem najprej v prvem teoretičnem delu predstavila teorijo reorganizacije in upravljanja človeških virov različnih avtorjev. V drugem praktičnem delu pa sem s pomočjo izbranega javnega podjetja Prlekija d.o.o. ter metodo Rollsroyce predstavila proces zaposlovanja in izbira novozaposlenih ter predstavila spremembo organizacijske strukture podjetja. V Javnem podjetju Prlekija d.o.o. se zavedajo, da je uspešnost podjetja odvisna v današnjem času od ključnega dejavnika, ki odloča o konkurenčnih sposobnostih podjetja- od človeka. Ustrezno ravnaje človekovih zmožnosti je izhodišče za povečanje produktivnosti, kakovosti, spodbujanje ustvarjalnosti zaposlenih, obvladovanje stroškov in zadovoljevanje kupcev podjetja. Menimo, da bi morali v javnem podjetju Prlekija d.o.o., še večji poudarek nameniti osveščenosti vseh zaposlenih o pomembnosti upravljanja človeških virov. Strinjamo se z razmišljanji Jereba (2002, 82), ki pravi, da mora sistem upravljanja s človeškimi viri zagotavljati stalen strokovni, delovni in osebnostni razvoj zaposlenih ter omogočati optimalno izrabo kadrovskih virov v skladu z razvojnimi načrti, interesi in potrebami organizacije. V podjetju mora biti prisotna optimalna prilagojenost klasifikacije in izobrazbene strukture zaposlenih, strokovnih znanj, sposobnosti in veščin potrebam dela. S tem bodo zaposleni bolje prilagojeni delu, manj bo nelagodja, manj nesreč pri delu, večja bo učinkovitost, storilnost ter produktivnost in več bo inovacijskih predlogov. Na podlagi vsega ugotovljenega je naš predlog, da bi v podjetju zbirali podatke o uspešnosti zaposlenih s posebnimi razgovori vodje z podrejenimi, da bi ugotovili in ocenili, kaj se je v preteklosti dogajalo in kaj naj bi se v bodoče spremenilo. Podlaga za razgovore bi lahko bil poseben sistem spremljanja in zapisovanja vseh ustreznih podatkov o dogajanju pri delu posameznega delavca, o njegovih dosežkih. Cilji in aktivnosti za doseganje ciljev podjetja, upoštevajo poslanstvo, vizijo in vrednote podjetja in jih operacionaliziramo z modelom ciljnega vodenja podjetja, po katerem so na rednih letnih razgovorih posamezni cilji po sistemu »top down« predstavljeni in dogovorjeni z vodji področij ter z vsemi zaposlenimi delavci, njihovo doseganje oz. preseganje pa je povezano v sistem nagrajevanja delovne uspešnosti, ki se preverja mesečno. Menimo, da smo z reorganizacijo in upravljanjem človeških virov odstranili večino težav s katerimi se srečujejo podjetja, predvsem v času, ki nas je doletel, ko se na trgu pojavlja gospodarska kriza. Z delno prilagoditvijo funkcionalne organiziranosti podjetje, smo želeli ohraniti pristne medčloveške odnose in hkrati spodbuditi zdravo tekmovalnost znotraj posameznih funkcionalnih enot. Temelj pa je bilo zagotovo upravljanje s človeškimi viri, kot pridobivanje, selekcioniranje, motiviranje ter izobraževanje novo zaposlenih. Brez pravilnega sistema izbire novih kadrov bi lahko podjetje zaposlilo ljudi, ki bi oslabili položaj na trgu, ter enormno povečali stroške dela. metodo Rollsroyce opazovalnih centrov smo izbrali kot edino, ki daje gotovost, da do takšnega scenarija ne pride.
Ključne besede:reorganizacija, upravljanje človeških virov, motiviranje, zaposlovanje, nagrajevanje, gospodarske spremembe, zadovoljstvo na delovnem mestu, sprememba organizacijske strukture, metoda Rollsroyce, uvajanje zaposlenih
Kraj izida:Sv. Jurij
Založnik:[V. Voršič]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19540 Novo okno
UDK:331.1
COBISS.SI-ID:10939676 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ULEJGBJP
Datum objave v DKUM:20.01.2012
Število ogledov:2623
Število prenosov:235
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REORGANIZATION AND MANAGEMENT OF HUMAN RESOURCES IN SERVICE COMPANY
Opis:My diploma paper consists of two parts. The theories of reorganization and human resources management, written by different authors are presented in the theoretical part. In the practical part the procedures of employment, the selection of new employees and the changes in the company's organizational structureare presented with the help of selected public company Prlekija d.o.o. and with the help of Rolls-Royce method. In the public company Prlekija d.o.o. are aware that the company's success, nowadays, depends on one crucial factor, which decides on competitive abilities of the company, the person. Suitable treatment of human abilities is the starting point for productivity increase, quality, for employee creativity encouragement, management of costs and satisfaction of the company’s costumers. Our belief is that the public company Prlekija d.o.o. should emphasize the awareness of the human resources management. We agree with Jereb (2002, 82), he says that the system of human resources management should provide constant expert, working and personal employees’ development and enable an optimal use of employee resources in accordance with the development plans, interests and company’s needs. An optimal employee adaptation of classification and educational structure, expert skills, abilities and working skills must be present in a company. All of this enables the betteremployees’ working adjustments, less discomfort, less working related accidents, better efficiency and productivity and more innovation related suggestions. Based on all the discoveries we suggest the collection of the data on the employees’ success in the company made with special interviews carried out by heads of sections with subordinate employees to discover what happened in the past and what should be changed in the future. Basis for these interviews could be a special monitoring system and the recording of suitable data about the work of each employee, about his achievements. Goals and activities for achieving the company’s goals include the company’s mission, values and vision and are operationalized with the company’smanagement by objectives. This suggests regular yearly interviews, presentation and agreement of the company’s headsand all theemployeeson each goal according to the “top down” system. The attainment and overshooting of employees is related to the awarding system for their working successwhich is verified each month. We believe that with the reorganization and human resources management the majority of the problems facing different companies is eliminated, especially in this time of the economic crisis. With partial functional organization adjustments of the company, we tried to preserve genuine interpersonal relations and encourage healthy competition in each functional unit. Basis was the human resources management like obtainment, selection, motivation and new employees’ education. Without the correct system of new employee acquisition the company could employ people who could weaken their market position and enormously increase their working costs. The Rolls-Royce method of observing centres was selected as the only method with warranty that such scenario cannot happen.
Ključne besede:reorganization, human resources management, motivation, employment, awarding, economic changes, satisfaction at work, organizational structure change, Rolls-Royce method, introduction of employees


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici