Naslov: | VREDNOTENJE KAKOVOSTI PEDAGOŠKEGA DELA NA GIMNAZIJAH |
---|
Avtorji: | ID Gerdej, Tamara (Avtor) ID Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UNI_Gerdej_Tamara_2011.pdf (1,42 MB) MD5: 0615FBD111C954F47C84E12CD7AF543A PID: 20.500.12556/dkum/bb771892-e793-43cb-9894-640ab441865d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | V diplomskem delu raziskujemo, kako dijaki vrednotijo kakovost pedagoškega dela. V Sloveniji namreč ni enotnih vprašalnikov, ki bi pokazali vrednotenje pedagoškega dela na gimnazijah. Raziskovali smo, kateri kazalniki vrednotenja kakovosti pedagoškega dela so za dijake bolj in kateri manj pomembni. Zanimalo nas je tudi, kako dijaki na različnih gimnazijah vrednotijo kakovost pedagoškega dela. Na osnovi rezultatov smo prišli do zaključkov, da je vrednotenje kakovosti pedagoškega dela, v večji meri, na obeh gimnazijah enako.
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo se poglobili v delo učiteljev, kako naj bi njihovo delo potekalo, kakšne lastnosti bi moral imeti uspešen učitelj in kakšne metode naj bi uporabljal za podajanje učnih vsebin dijakom. V empiričnem delu smo opisali problemsko stanje in kazalnike, ki so v diplomskem delu predmet preučevanja in raziskovanja, ter jih razdelili na sklope. Anketirance smo prosili, naj ocenijo, kako pomemben je po njihovem mnenju posamezen kazalnik za vrednotenje kakovosti pedagoškega dela. Rezultate ankete smo analizirali s pomočjo SPSS-a, in sicer s t-testi. Po analizi raziskave smo rezultate prikazali v tabelah in grafih in prišli do novih spoznanj. Raziskava je vključevala gimnazijske dijake dveh gimnazij, in sicer dijake Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica in pa dijake Ekonomske gimnazije Kranj.
Rezultati raziskave so pokazali, da dijaki Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica izmed 48 kazalnikov najbolj vrednotijo kazalnike: ''Na prošnjo dijakov določeno snov ponovi in dodatno razloži'', ''Jasno določi obseg snovi, ki pride v poštev pri preverjanju znanja'' in ''Opozori na poglavja ali učne vsebine, ki se na maturi pojavljajo pogosteje''. Na Ekonomski gimnaziji Kranj pa največjo povprečno oceno, pripisujejo kazalniku: ''Spoštuje dijake'', vsi že prej omenjeni kazalniki pa zasedajo drugo mesto. Vse te kazalnike so vrednotili na 4-stopenjski lestvici ocenjevanja oziroma strinjanja. Rezultati povedo, da si dijaki želijo pridobiti novo kakovostno znanje ter znanje tudi pokazati oziroma dokazati. Dijaki obeh gimnazij najmanj vrednotijo kazalnika: ''Uporablja metodo učenja z miselnimi vzorci'' in ''Pravočasno prihaja na učne ure in ne odhaja predčasno''. Vendar pa dijaki Ekonomske gimnazije Kranj najmanj ocenjujejo tudi kazalnik: ''Uporablja prosojnice in grafoskop''. Rezultati prikazujejo, da si dijaki želijo novosti in interaktivnosti, hkrati pa so nas presenetili rezultati o netočnosti.
Na osnovi rezultatov raziskave smo pritrdili svoje osnovno raziskovalno vprašanje, ki se glasi: ''Ali gimnazijski dijaki Ekonomske gimnazije Kranj in Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica enako vrednotijo kazalce kakovosti pedagoškega procesa?'', kar pa smo že v naprej predvideli, saj vsi spremljajo pedagoški proces iz istega zornega kota. |
---|
Ključne besede: | •	kakovost pedagoškega dela

•	vrednotenje

•	učni proces |
---|
Kraj izida: | Kranj |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-19466 |
---|
COBISS.SI-ID: | 6941459 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:IJDVWHWR |
---|
Datum objave v DKUM: | 28.11.2011 |
---|
Število ogledov: | 2465 |
---|
Število prenosov: | 234 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |