| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STRATEŠKE RAZVOJNE SITUACIJE PODJETJA LJUTOMERČAN D.D.
Avtorji:Rozman-Klenar, Jože (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rozman-Klenar_Joze_2011.pdf (798,91 KB)
MD5: 959C796D09575C25383B3B5DE6C5CABB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vinogradništvo predstavlja ljudem, ki se s tem ukvarjajo način življenja. Tako je v Sloveniji nastala tradicija pridelave grozdja ter vina. Kultura in krajina, kjer se prideluje vino sta se temu skozi stoletja prilagodili. Žal je v določenih območjih vidno nazadovanje vinogradništva in opuščene prvoklasne vinorodne lege. Vsemu temu je botrovala neizprosna tekmovalnost na vinskem trgu. Veliko je vinarskih podjetij v državi, ki so šibka in bodo šla v roke tujcem, ki bodo ali pa tudi ne obdržali to starodavno slovensko tradicijo kulture vina. Vsekakor bo morala država (pristojne institucije) dodeliti več finančne pozornosti, če se bo še hotela promovirati v tujini z slogani »I FEEL SLOVENIA«, saj je vino del našega turizma. Podjetje, kot je Ljutomerčan d.d. pa bo svojo pot ob umnem vodenju korak za korakom dosegalo strateške trge. S tem se bo regija opomogla, predvsem zasebni vinogradniki, ki ne bodo več imeli težav z prodajo grozdja. Sivi trg z vini se bo izničil in griči se bodo spet veselo obdelovali, kljub višjim pridelovalnim stroškom, ki izhajajo iz narave strmih leg.
Ključne besede:Ljutomerčan d.d., kultura in krajina, vinski trg, turizem, tekmovalnost, strategije
Leto izida:2011
Založnik:[J. Rozman Klenar]
Izvor:Maribor
UDK:005.4
COBISS_ID:10798876 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FKO5N4PI
Število ogledov:1506
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGIC DEVELOPMENTAL SITUATIONS OF THE COMPANY LJUTOMERČAN D.D.
Opis:Winemaking is for the people who deal with this, a way of living. During the centuries Slovenia become a tradition of wine producing Coutry. Culture and landscape in wineregions were adapted over the centuries. Unfortunately in certain areas is vision declined and dropping of absolutly wine-growing locations. All this has resulted in a relentless competition in the wine market. Many of the wine-making enterprises in the country, who are weak, will go into the hands of foreigners, who will keep or not this ancient Slovenian tradition of wine culture. In any case, the State must give (the institution) more financial attention to wine industry, if they want to continue to promote in strategic export countries with the slogan »I FEEL SLOVENIA«. This is the part of our wine tourism. Companies such as Ljutomerčan d.d. is going at a reasonable management step by step, serving to achieve the strategic markets. This will help the region recover, especially private growers, who will no longer have a problem with the sale of grapes. The gray market with wine will be delited and the hills will be again joyful planted with vinerooths, despite the climatic costs arising from the nature steep sites.
Ključne besede:Ljutomerčan d.d., culture and landscape, wine market, tourism, competition, strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici