| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Avtorji:Bombek, Sašo (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bombek_Saso_2011.pdf (992,86 KB)
MD5: 82CC2AD9D3F78866D56B6A09A5E6E1E7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Ključne besede:celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Leto izida:2011
Založnik:[S. Bombek]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10731804 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I6RB0UDV
Število ogledov:1902
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CORPORATE VISUAL IDENTITY: JAMADA
Opis:In my thesis I examined the topic of corporate identity from a theoretical point of view, where I presented all the steps of developing corporate identity in the case study of company Jamada. I set a new mission, vision and philosophy of the company and prepared a proposal for a new corporate identity for company Jamada, in which I chose the symbol, logo, color scheme and fonts. On this basis, I developed a set of communication tools – business card, correspondence paper, envelope, stamp and a polo shirt. Selected items of corporate identity and communications reflects a new mission, vision and philosophy of the company Jamada, therefore I am certain that the selected items, as well as written strategic definition, would have the potential to help towards a larger recognition of the company, superior performance on the market and transition to a new level of communication with the environment.
Ključne besede:corporate visual identity, corporate identity, identity, corporate identity manual, logo, communication tools, corporate image, strategic definitions, Jamada


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici