SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OGLAŠEVANJE NA SOCIALNEM OMREŽJU FACEBOOK, NA PRIMERU SPLETICNA.SI
Avtorji:Reisman, Nina (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Reisman_Nina_2011.pdf (2,00 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Internet je od svojega razvoja dolgo časa obstajal kot prostor za enostransko komunikacijo. Isto se je dogajalo na televiziji, radiu in časopisih, kjer je javnost sprejemala informacije, ki jih je nekdo pripravil. Tradicionalni mediji so hitro doumeli, da takšna vrsta komunikacije ni naravna in ne predstavlja najboljšega ohranjanja gledalcev in poslušalcev. Začela se je uporabljati dvosmerna komunikacija. Trenutno v svetu najbolje poznan primer dvosmerne komunikacije je socialno omrežje Facebook, katerega ustanovitelj je Mark Zuckerberg. Socialna omrežja so spletni portali, ki omogočajo druženje s sebi podobnimi, prijatelji, znanci in neznanci. Facebook, kot omrežje, , ljudje uporabljajo za zabavo, komunikacijo s prijatelji, objavljanje fotografij, komentiranje in splošno brskanje. Slovenci smo po številu uporabnikov Facebooka na triinosemdesetem mestu in smo za primerjavo pred Kitajci. Od socialnega omrežja Facebook imajo veliko korist tudi podjetja, ki na njem oglašujejo. Facebook jim namreč omogoča oglaševanje preko oglasov in oglaševanje na svoji strani na Facebooku. Oglaševanje s pomočjo oglasov je plačljiva oblika oglaševanja, oglaševanje na Facebook strani pa je brezplačna. Dobro oglaševanje ima tudi Spleticna.si, ki kombinira s klasičnim in spletnim oglaševanjem. Govorimo o podjetju, ki se ukvarja s spletno trgovino, kar pomeni, da nima osebnega stika z odjemalci. Facebook je prvi medij, ki jim je to omogočil. Preko Facebooka lahko komunicirajo s svojimi privrženci in tako gradijo na zaupanju ljudi do njihovega podjetja.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: Dvosmerna komunikacija, socialno omrežje Facebook, klasično in spletno oglaševanje, oglas, Facebook stran.
Leto izida:2011
Založnik:[N. Reisman]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10738204 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2514
Število prenosov:583
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING IN THE SOCIAL NETWORK FACEBOOK: CASE OF SPLETICNA.SI
Opis:Since its development internet has been a space for one way communication. The same trend has occurred on television, radio and in the newspapers, where already written texts were presented to public who accepted them but could not respond. The media has quickly grasped, that this is not the way to preserve the audience. The two-way communication was born. The best known example of two-way communication is social network Facebook which was created by Mark Zuckerberg. Social Networks are Web portals which allow us to be in on-line contact with our friends, our acquaintance or with people that we do not know. People use Facebook for entertainment, communication with friends, publishing photos and basic browsing. The enterprises can take big advantage from Facebook by publishing their advertisements for free. Facebook allows them to publish an advert on their “Facebook enterprise website”. This is the best way to publish their advertisements for free. Spletnicna.si is the example of advertising on Facebook. They combine classic and web advertisement. This is the company that occupy with on-line shop and they are not in touch with their customers but Facebook is the first media that make that possible for them. Through Facebook they can communicate with their costumers and build a trust in their enterprise.
Ključne besede:Two-way communication, social network Facebook, classic and web advertisment, Facebook enterprise website


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici