| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:GLEDALIŠKE IGRICE V PRVEM STAROSTNEM OBDOBJU V VRTCU
Avtorji:ID Finkšt, Barbara (Avtor)
ID Žunter, Alja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Finkst_Barbara_2011.pdf (1,67 MB)
MD5: B3F70B24A20D6646A7C52BFD79F41760
PID: 20.500.12556/dkum/9b152661-d321-4d98-bd52-de5ad145bc8b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili, kako poteka gledališče v vrtcu. Pri tem smo se podrobneje posvetili gledališki pedagogiki in gledališču kot skupnem doživetju otrok, staršev in vzgojiteljev v vrtcu. Del diplomske naloge smo namenili tudi simbolni igri, s katero se lotevamo gledališke igre. Preko gledaliških igric smo predstavili otrokov čustveni, kognitivni, motorični in verbalni razvoj in ugotavljali, kako so gledališke igrice vpete v vsa področja kurikula. V praktičnem delu diplomske naloge je opisano uvajanje gledališke vzgoje v prvo starostno obdobje v vrtcu. Pripravili smo gledališke igrice, primerne za prvo starostno obdobje, v katere smo vključili vsa področja kurikula. Preko prstnih iger in gledaliških igric smo želeli otrokom približati gledališče. Praktični del smo izvajali v vrtcu Nazarje, z otroki starimi od 2 do 3 leta. V skupini smo želeli ustvariti prijetno vzdušje, kjer bi otroci sodelovali in bili strpni drug do drugega. Pripravljene gledališke igrice so temeljile na razvoju otrokove ustvarjalnosti in spodbujanju domišljije.
Ključne besede:otrok, vzgojitelj, gledališke igrice, prstne igre, simbolna igra, prvo starostno obdobje
Leto izida:2011
Založnik:[B. Finkšt]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-18893 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:18480136 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:J7C4NHCI
Datum objave v DKUM:27.06.2011
Število ogledov:5440
Število prenosov:1066
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THEATER PLAYS IN THE FIRST AGE PERIOD
Opis:The theoretical part of the dissertation presents the implementation of theatrics within the kindergarten, whereby we have predominantly focused on theater classes and learning methods, creating a shared experience of children, their parents and pree-school teachers. The chapters that outline symbolic acting used as an introduction of children to theatrics, are followed by the insight in how theater plays influence childern's development of emotional, cognitive, motional and verbal skills. Besides, we pointed out the presence of theatre plays in all spheres of the Curiculum. The empirical part of the dissertation highlights the introduction of theater plays in the kindergarten. We have prepared theater plays for the early childhood, including all areas of the Curiculum. Through finger acting and simple theatre plays we aimed to get children into the first contacts and experience with theater plays. The empirical part of the dissertation was carried out in the Nazarje Kindergarten with two to three year old children. Within the group, we wanted to establish a pleasant athmosphere, cooperation and tolerance among children. The theater plays prepared were based on development of child's creativity and enhancing of imagination.
Ključne besede:child, pre-school teacher, theater plays, finger plays, symbolic play, early childhood.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici