SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:DELOVANJE UČITELJA V MULTIKULTURNEM RAZREDU Z VIDIKA INTEGRACIJA/INKLUZIJE
Avtorji:Pirš, Gregor (Avtor)
SCHMIDT, MAJDA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pirs_Gregor_2011.pdf (1,42 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis: V pričujočem diplomskem delu se ukvarjamo z raziskovanjem učiteljevega delovanja v multikulturnem razredu z vidika integracije in inkluzije. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela: teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojme (priseljenec – migrant, multikulturnost, integracija, inkluzija). Predstavili smo tudi koncept večkulturne pedagogike, otrokovih in človekovih pravic. Nato smo predstavili študijo Euridyce-a, iz katere smo izhajali za naš teoretični del. V teoretičnem delu smo na vzorcu učiteljev iz srednje šole IES Jandía izvedli anketo. Cilj anketnega vprašalnika je bil definirati odnos učiteljev do večkulturne vzgoje. Anketni vprašalnik je vrnilo 20 učiteljev, rezultati so predstavljeni tako tabelarično kot v opisni obliki. Empirični del vsebuje tudi predstavitev projekta Most do Romov, ki predstavlja slovenski projekt proti socialni izključenosti. Zaključek diplomskega dela predstavlja poglavje Zaključki, v katerem smo najprej povzeli naše delo ter navedli, kateri cilji so se uresničili in kateri so se uresničili delno. V zaključnem delu je podanih tudi nekaj konkretnih primerov, kako lahko šola svoje multikulturno delovanje še dodatno izboljša.
Ključne besede:integracija, inkluzija, večkulturna pedagogika, Evropska unija, socialna izključenost, družba
Leto izida:2011
Založnik:[G. Pirš]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:18608136 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1833
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ACTIVITY OF A TEACHER IN A MULTICULTURAL CLASSROOM FROM THE POINT OF VIEW OF INTEGRATION/INCLUSION
Opis: This diploma deals with the actions of a teacher in a multicultural environment. The diploma has two parts: theoretical and empirical. The theoretical part starts by presenting the basic terminology (immigrant, inclusion, integration, and multiculturalism). We continued by presenting Declaration of Human and Children’s rights. Finally, the 2004 Euridyce study was presented and it serves as a basis for the theoretical part. The theoretical part was done at IES Jandía in a sample of regularly employed teachers. The aim of the survey was to establish the relation that each teacher holds towards multicultural teaching. Only 20 questionnaires were returned and the results are presented in tables as well as in description. The description of a Slovenian project The Bridge to Romani People is included in the empirical part as it serves as presents a good example of a project fighting with social exclusion. In the conclusion, our work is first presented and re-evaluated through the evaluation of aims. As the final part, some ideas on how to improve multicultural function of a school are given.
Ključne besede:integration, inclusion, multicultural pedagogy, European Union, social exclusion, society


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici