SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ
Avtorji:Glažar, Gregor (Avtor)
Polančič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Glazar_Gregor_2011.pdf (2,98 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo predstavlja odločitveni model pri izbiri poslovnih družbenih omrežij. Prvi del se osredotoča na sámo področje družbenih omrežij. V drugem delu smo podrobno predstavili poslovna družbena omrežja. Omejili smo se na pregled le nekaterih poslovnih družbenih omrežij. V tem delu smo določili ter opisali tudi kriterije, po katerih smo izvedli primerjalno analizo. V tretjem delu smo predstavili uporabo teorije odločanja. Na koncu tega poglavja smo vsako poslovno družbeno omrežje primerjali po kriterijih ter tako ugotavljali prednosti in slabosti. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Ključne besede:družbena omrežja, poslovna družbena omrežja, poslovno mreženje, primerjalna analiza, teorija odločanja, odločitveni model.
Leto izida:2011
Založnik:[G. Glažar]
Izvor:Maribor
UDK:004.774.6(043.2)
COBISS_ID:15106326 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1879
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARATIVE ANALYSIS OF BUSINESS SOCIAL NETWORKS
Opis:The diploma thesis presents a decision model of business social networks. The first part focuses on the area of social networks. In the second part we present the business social networks. We limit our overview to just a few business social networks. In this part we also specify and describe the criteria by which we perform a comperative analysis. In the third part we presents the use of decision theory. At the end of this chapter we compare each business social network by criteria and then we determined its strengths and weaknesses. At the end, the research results are summarized and initial hypotheses are confirmed or rejected.
Ključne besede:social networks, business social networks, business networking, comparison analysis, decision theory, decision model.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici