| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZISKUJEMO, KO SE IGRAMO
Avtorji:Čakš, Nina (Avtor)
Petek, Darija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Caks_Nina_2011.pdf (1,87 MB)
MD5: 884FB78BF3C9815677EF6629ACB3F9CE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Raziskujemo, ko se igramo je predstavljeno naravoslovje kot bogat vir pridobivanja izkušenj v predšolskem obdobju. Na osnovi Kurikuluma za vrtce je izpostavljeno posebno področje dejavnosti: narava. Predstavljeni so naravoslovni pojmi in postopki, ki se razvijajo med seznanjanjem z naravoslovnimi vsebinami, in opredeljena je vzgojiteljeva vloga v procesu zgodnjega učenja naravoslovja. Temelj tega diplomskega dela je učenje z raziskovanjem, zato je le-to podrobno razčlenjeno. Empirični del predstavlja raziskavo, s katero smo želeli dokazati, da je lahko raziskovalno učenje za otroka prijeten in zanimiv način pridobivanja informacij. S skupino 5 do 6 let starih otrok smo v sklopu raziskovalnih problemov izvajali raziskovalne naloge s kovinami in spoznavali lastnosti kovin. Ugotovili smo, da so z lastno aktivnostjo in medsebojnim sodelovanjem pri reševanju problemov prišli do veliko novih izkušenj in spoznanj. Rezultati sedemdnevnih raziskovalnih dejavnosti so podani v obliki vsebinske analize.
Ključne besede:učenje z raziskovanjem, začetno naravoslovje, naravoslovni pojmi in postopki, raziskovalni problem, raziskovalna naloga, reševanje problemov, kovine.
Leto izida:2011
Založnik:[N. Čakš]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:18376968 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KTPLENIT
Število ogledov:2484
Število prenosov:560
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EXPLORING THROUGH PLAY
Opis:The theoretical part of this thesis presents natural sciences as a rich source of experiences in the preschool period. On the basis of the Kindergarten Curriculum we have focused on a special area of activities: nature. We have presented natural sciences concepts and processes which are developed in the process of learning about natural sciences contents and we have defined the role of a child care worker in the process of early natural sciences learning. The basis of this thesis is learning by exploring therefore it is thoroughly analysed. The empirical part presents the research which was aimed to prove that research learning is a pleasant and interesting way of acquiring information for a child. Within the learning topic of problem solving we have done research tasks about metals with children aged between 5 and 6 so that they would discover the properties of metals. We have discovered that their own activity and mutual cooperation in problem solving has given them a lot of new experiences and discoveries. The results of seven-day research activities have been presented in the form of content analysis.
Ključne besede:learning by exploring, principles of natural sciences, natural sciences concepts and processes, research problem, research task, problem solving, metals.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici