Title: | ZADOVOLJSTVO S PROCESOM IZOBRAŽEVANJA KADROV V DRUŽBI MOBITEL D.D. |
---|
Authors: | ID Drmota, Tamara (Author) ID Ferjan, Marko (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | VS_Drmota_Tamara_2011.pdf (799,54 KB) MD5: AEC90305C72E8C0110DF4831CF6FE468 PID: 20.500.12556/dkum/5fb6176a-ef89-4098-ae0c-da0b72b1f93d
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Družba Mobitel, telekomunikacijske storitve, d. d. je gospodarska družba, ki se pomena izobraževanja in s tem zadovoljstva zaposlenih pri opravljanju zaupanih nalog zelo dobro zaveda, saj za področje izobraževanja skrbi Oddelek za izobraževanje in razvoj (že samo ime nakazuje nujno povezavo med izobraževanjem in razvojem). V nalogi sem želela prikazati, kje in kako poteka proces izobraževanja v družbi Mobitel, in to od evidentiranja znanj, ki jih imajo zaposleni, do ugotavljanja njihovih potreb v okviru priprave letnih izobraževalnih planov, zagotavljanja sredstev za njihovo realizacijo in načine izvajanja izobraževanj (eksterna, interna, klasična, e-izobraževanja..).
Na začetku diplomske naloge - v splošnem sklopu o izobraževanju - se bom osredotočila na definicijo izobraževanja kot eno najpomembnejših kadrovskih funkcij. V tem delu bom predstavila pomen izobraževanja v sodobni družbi. Nadaljevala bom s predstavitvijo oblik in metod izobraževanja. Predstavila bom pomen planiranja, načrtovanja in organiziranja izobraževanja v podjetju, merjenje rezultatov ter nagrajevanje.
V četrtem poglavju bodo predstavljene izobraževalne dejavnosti v podjetju Mobitel d.d. Podjetje bom predstavila kot družbo in v intervjuju z vodjo Oddelka za izobraževanje in razvoj čim bolj podrobno opisala funkcijo oddelka.
V petem poglavju bom nalogo navezala na ugotovitve iz anketnega vprašalnika, ki ga bom izvedla med sedemdesetimi zaposlenimi v vseh organizacijskih enotah družbe. Iz ankete nameravam ugotoviti, kdo od zaposlenih je motiviran za izobraževanje, kakšno je njihovo mnenje o tem in o organizaciji ter vpliv tega na njihovo delo.
V zaključnem delu bom strnila vse svoje ugotovitve v zvezi z zadovoljstvom zaposlenih z izobraževanjem, ki jim ga nudi družba, hkrati pa na podlagi njihovih mnenj in analize dejanskega stanja pripravila predloge oziroma pobude za izboljšave na področju izvajanja izobraževanja. |
---|
Keywords: | KLJUČNE BESEDE: izobraževanje, učenje, Mobitel d. d. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-18148  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6883091  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:3CHI5BB7 |
---|
Publication date in DKUM: | 05.08.2011 |
---|
Views: | 1846 |
---|
Downloads: | 130 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |