| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Model uresničevanja strategije v poslovnem sistemu Elektromaterial Lendava d.d.
Avtorji:Fijok, Branko (Avtor)
Kovač, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fijok_Branko_2011.pdf (1,38 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V času razcveta industrijske dobe je bila skrivnost uspeha v ekonomiji obsega. Uspešnejša so bila podjetja, ki jim je uporabljena tehnologija omogočala učinkovito proizvodnjo množičnih izdelkov. Za merjenje in analiziranje poslovne uspešnosti so se posluževala izključno tradicionalnih finančno-računovodskih kazalnikov. Značilnost okolij v zadnjih desetletjih pa so neprestane in pogoste spremembe, ki se jim morajo podjetja sproti prilagajati. Podjetja zato stalno iščejo nove, uspešnejše strategije, ki bodo pripomogle k uspehu. Pot k uspehu pa je težka in vodi mimo neštetih ovir, ki lahko hitro povzročijo tudi neuspeh. Pri tem je zelo pomembno, da imajo podjetja jasno vizijo, kakovostno strategijo in dosledno uresničujejo postavljene cilje. Jasno opredeljene strategije in njihovo uresničevanje je namreč eden od temeljev za uspešno dolgoročno poslovno prihodnost podjetij. Uspešno uresničevanje strategij je odvisno tudi od možnosti spremljanja njihovega izvajanja, kar pa je mogoče le z ustreznimi sistemi merjenja uspešnosti poslovanja. Uporaba klasičnih metod merjenja poslovne uspešnosti v današnjem času več na omogoča konkurenčne prednosti, saj potrebujejo podjetja hitrejše, natančnejše in kompleksnejše pristope za analiziranje poslovne uspešnosti in odkrivanje ter predvidevanje prihodnjih gibanj svojega poslovanja. Obstajajo številni sodobni modeli merjenja uspešnosti poslovanja, ki vključujejo tako finančne kot nefinančne vidike poslovanja. Zelo uveljavljen model, ki je tudi podrobneje obravnavan v tem magistrskem delu, je uravnoteženi sistem kazalnikov. Model pretvarja poslanstvo in strategijo organizacij v oprijemljive cilje in celovito paleto kazalnikov uspešnosti. Posebnost pa je med drugim tudi ta, da ni enotnega modela za podjetja, saj je izgradnja tega merilnega orodja zasnovana na strategiji in viziji vsakega podjetja posebej. Izbira kazalnikov je torej odvisna od življenjskega cikla podjetij, tržne usmerjenosti, politike poslovanja, lastnikov idr.
Ključne besede:Strategija, uresničevanje strategije, merjenje poslovne uspešnosti, uravnoteženi sistem kazalnikov, strateško usmerjena organizacija.
Leto izida:2011
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6905875  Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DWLDSUXL
Število ogledov:1696
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Model of the execution the strategy in business system Elektromaterial Lendava d.d.
Opis:During the heyday of the industrial age the secret of success lied in the economies of scale. More successful were those companies, in which the used technologies allowed them an efficient production of mass products. For the purposes of measuring and analyzing business performance these companies used solely the traditional financial-accounting indicators. The characteristics of the environment in the last decades are continuous and frequent changes, to which are companies required to constantly adapt to. Companies are constantly looking for new, effective strategies that will contribute to their success. The path to success is difficult and leads past numerous obstacles, which can quickly also cause a failure. It is very important that companies have a clear vision, quality strategy and consistently pursue the set objectives. Clearly defined strategies and their implementation is one of the foundations for successful long-term financial future of the companies. Successful implementation of strategies also depends on the possibilities of monitoring their implementation, which is possible only with the appropriate systems for measuring business performance. Using traditional methods of measuring business success in the present time no longer enables a competitive advantage because companies need faster, more accurate and more complex approaches to analyze business performance and to detect and predict future trends in its business operations. There are many contemporary models of measuring performance, which include both financial and non-financial aspects of business operations. Particularly established model, which is addressed in more detail in this master’s thesis, is so-called Balanced Scorecard. This model translates mission and strategy of organizations into tangible objectives and a comprehensive range of performance indicators. A special characteristic is, inter alia, also that there is no unique model available for the companies, because the construction of the measurement tools is based on the strategy and vision of each individual company separately. The selection of indicators is therefore dependent on the life cycle of companies, market orientation, business operations policy, owners, etc.
Ključne besede:Strategy, Strategy implementation, Measuring business performance, Balanced scorecard, Strategically oriented organization.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici