| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
Avtorji:ID Pogorevc, Tjaša (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pogorevc_Tjasa_2011.pdf (11,53 MB)
MD5: 479E7F3CA94DCE587672407EBDDDD886
PID: 20.500.12556/dkum/ccb05b7b-02bf-45d9-a715-6b8029ee8b46
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Množični mediji so zaradi različnih sprememb v družbi postali pomemben del vsakdanjega življenja. Ljudje se obračajo nanje, ko želijo pridobiti informacije o tem, kaj se okoli njih dogaja. S svojimi informacijami oziroma z načinom, na katerega jih posredujejo, mediji vplivajo na javno mnenje, zaradi česar postajajo vedno pomembnejši tudi za podjetja in organizacije, ki lahko s pomočjo medijev okrepijo svoj položaj na trgu in v družbi. Za podjetja je pomembno, da se s pojavljanjem v medijih pozitivno zapišejo v spomin potrošnikov, zaradi česar morajo imeti podjetja dobro urejeno področje družbene odgovornosti in o njem tudi komunicirati. Proučevali smo, kakšna je bila medijska vidljivost podjetij, ki so uvrščena v Prvo kotacijo Ljubljanske borze, tako da smo analizirali štiri največje slovenske dnevnike.
Ključne besede:korporativna družbena odgovornost, medijska vidljivost, ugled podjetja, korporativna identiteta, podoba podjetja, množični mediji, teorija prednostnega tematiziranja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Pogorevc]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-18063 Novo okno
UDK:316.77:334.72(043.2)
COBISS.SI-ID:15186198 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AUNKPVEF
Datum objave v DKUM:18.04.2011
Število ogledov:12012
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ECONOMIC AND SOCIAL ROLE OF BUSINESS IN THE MASS MEDIA
Opis:Mass media have become an important part of everyday life due to various changes in society. People are turning to them when they want to acquire information about what is happening around them. Through its information, or the manner in which the media provide information, they impact on public opinion, which is becoming increasingly important for companies and organizations that can use the media to strengthen their position in the market and society. For businesses, it’s important that the appearance in the media is positively written in the memory of customers. Therefore, the business should have a well-regulated area of social responsibility and communicate about it through the media. We research the media visibility of companies listed on the Prime market of Ljubljana Stock Exchange through analyzing the biggest four Slovenian dailies.
Ključne besede:corporate social responsibility, media visibility, corporate reputation, corporate identity, corporate image, mass media, Agenda-setting theory


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici