Title: | PRAVNI VIDIK MARKETINGA |
---|
Authors: | ID Cilenšek, Nejc (Author) ID Vavtar, Bojan (Mentor) More about this mentor... |
Files: | VS_Cilensek_Nejc_2011.pdf (529,91 KB) MD5: 7D79C43234F643C44CF408AFB61A5BE1 PID: 20.500.12556/dkum/7e45dee2-b442-488a-a84b-880c947b4217
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | POVZETEK
V diplomski nalogi, ki je razdeljena na teoretični in praktični del, so najprej predstavljeni temeljni instituti prava, ki posegajo na področje marketinga. Osredotočili smo se na institute obligacijskega prava, ki so temelji vseh pogodb in določajo pravice in obveznosti strank, ki v takšno razmerje vstopijo. V nadaljevanju pa smo se bolj osredotočil na zakone in predpise, ki so relevantni na področju marketinga. Menimo, da se v marketingu s temi instituti najpogosteje srečujemo, zato je pomembno, da jih poznajo vsi, ki se z marketingom ukvarjajo. Marketinški proces zajema širok spekter med seboj povezanih dejavnosti, zato moramo najprej izpostaviti vse te pomembne dejavnosti. To so: izdelek, cene, kupoprodajni pogoji, oglaševanje, komuniciranje, tržne poti in podobno, skupaj pa sestavljajo marketinški miks. Na vseh teh področjih pa se pojavlja obširen splet zakonov in pravnih pravil, ki smo jih v diplomski nalogi na kratko predstavili.
V praktičnem delu diplomske naloge smo izvedeli anketo, s katero smo preverili, kako se predstavljena teorija uresničuje v praksi. Zanimalo nas je predvsem, kaj predpisi pomenijo za tiste, ki delujejo na področju marketinga. Namen in cilj naše naloge je bil zato ugotoviti, ali je zakonodaja na tem področju težko razumljiva in zapletena, ali predstavlja ovire pri delu zaradi njene nejasnosti in kompleksnosti, ali so za razumevanje in uporabo predpisov potrebna posebna izobraževanja zaposlenih, ali podjetja pri svojem delovanju dosledno upoštevajo pravne predpise in ali ti vplivajo na njihovo začrtano strategijo v podjetju ter jih pri njihovem delovanju omejujejo. |
---|
Keywords: | marketing, obligacijsko pravo, industrijska lastnina, oglaševanje, nelojalna konkurenca |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-18013 |
---|
COBISS.SI-ID: | 6866963 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:524BJPMJ |
---|
Publication date in DKUM: | 13.07.2011 |
---|
Views: | 3024 |
---|
Downloads: | 218 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |