| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZVOJ IGER ZA IOS
Avtorji:ID Povše, Rok (Avtor)
ID Živkovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Peer, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Povse_Rok_2011.pdf (5,55 MB)
MD5: 003229E780E13056DFE37CA671182F9A
PID: 20.500.12556/dkum/a6ee9abf-fd4f-4834-a4f6-785168f94331
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo predstavlja ključne značilnosti in omejitve platforme iOS ter navaja različne poslovne modele za trženje mobilnih aplikacij. Predstavljene so ključne tehnologije za delo z zvokom in grafičnim vmesnikom, pri čemer je podrobneje predstavljen odprtokodni pogon za igre, cocos2d za iPhone. Navedene so najboljše prakse in načini za optimizacijo pri razvoju iger za platformo iOS. Zadnji del diplomskega dela obsega implementacijo praktične rešitve, igre Traffic Master. Igra je implementirana v skladu s stopnjami, katerim moramo slediti pri razvoju iger in izkorišča tehnologije predstavljene v diplomskem delu.
Ključne besede:iOS, iPhone, iPod Touch, iPad, razvoj iger, OpenGL, UIKit, Core Graphics, Core Animation, cocos2d, zasnova iger
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Povše]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17985 Novo okno
UDK:004.5:794(043.2)
COBISS.SI-ID:8355924 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5VACOOIR
Datum objave v DKUM:05.04.2011
Število ogledov:3414
Število prenosov:305
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GAME DEVELOPMENT FOR IOS
Opis:In this diploma thesis our aim is to present key features and limitations of the iOS platform and different available business models for mobile applications. A variety of key technologies used for developing audio and graphics interface are described, including a more detailed presentation of an open source game engine cocos2d for iPhone. Furthermore, the best practices and possible optimizations for iOS games development have also been discussed. The last part of the diploma thesis describes the development of a game called Traffic Master. The game takes advantage of the technologies presented in the thesis and is developed in accordance with the game design and development stages.
Ključne besede:iOS, iPhone, iPad, iPod Touch, game development, OpenGL, UIKit, Core Graphics, Core Animation, cocos2d, game design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici