| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJITEV KAKOVOSTI VRAT ZA KONČNEGA KUPCA PO METODI ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Avtorji:Hriberšek, Miha (Avtor)
Ulbin, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Vujica Herzog, Nataša (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Hribersek_Miha_2011.pdf (5,86 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Diplomsko delo predstavlja reševanje problema v podjetju Gorenje d.d. z metodo Šest sigma, katere cilj je doseči nič manj kot popolnost. Rdeča nit diplomskega dela je nezadovoljen kupec, ki v trgovini opazi hladilnik, ki ima povešena vrata. Poves vrat je dolgoročno gledano vzrok za nastanek novih problemov z delovanjem hladilnika in s tem povezanih stroškov. S tem postane poves vrat ključen problem za zagotavljanje kakovosti izdelka. V diplomskem delu je predstavljen praktični projekt izboljšave kakovosti hladilniških vrat po metodi DMAIC. Pridobljene izboljšave, poleg izboljšanja kakovosti vrat, prinašajo večjo funkcionalnost, zadovoljstvo kupca in dvig ugleda blagovne znamke.
Ključne besede:kakovost, Šest sigma, DMAIC, GAGE R&R, VOC-glas kupca, CTQ-kritična mera za kakovost, poves vrat hladilnika, Gorenje
Leto izida:2011
Založnik:[M. Hriberšek]
Izvor:Maribor
UDK:658.562
COBISS_ID:15127574 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RJXRLU0U
Število ogledov:2008
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:QUALITY ASSURANCE OF THE DOOR FOR THE END USER USING SIX SIGMA METHOD IN GORENJE D.D.
Opis:The diploma work presents a problem solving in the company Gorenje d.d., using Six Sigma method, which is aimed at achieving nothing less than perfection. The common thread of the work is dissatisfied customer, who notices refrigerator in the shop with a sagging door. Door sag, in the long term, is the cause of new problems with the operation of the refrigerator and it is cause of additional costs. Door sag becomes a key issue to ensure product quality. This work presents a practical project to improve the quality of refrigerator doors by DMAIC method. Resulting improvements, in addition to improving the quality of the door, are also greater functionality, increased customer satisfaction and brand reputation.
Ključne besede:quality, Six Sigma, DMAIC, GAGE R&R, VOC-voice of customer CTQ-cricital to quality, refrigerator door sag, Gorenje.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici