| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:DELO NA PROSTEM V OKVIRU UČNE POTI NA OBMOČJU OBČINE ZREČE ZA UČENCE OD PRVEGA DO PETEGA RAZREDA
Avtorji:Koprivnik, Tanja (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Koprivnik_Tanja_2011.pdf (2,91 MB)
MD5: E30A4DAB47FA1365A3A0BA22020AB50E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu je v teoretičnem delu opisan splošen razvoj otrok v starostnem obdobju od prvega do petega razreda, opredeljena je učna aktivnost, pomen izkušenjskega učenja ter njegova načela in metode. Predstavili smo začetno naravoslovje, njegovo uvajanje v pouk ter naloge učitelja pri njegovi organizaciji in delo na prostem ter možnost organiziranja le-tega. Kot eden od načinov izvajanja dela na prostem so predstavljene učne poti, njihove strukturne značilnosti ter načela organiziranja in izvedbe. Opredeljeni so predmeti spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika ter družba in njihovi tematski sklopi v učnih načrtih. Predstavljene so vsebine učnega načrta, primerne za izvajanje na prostem. V geografskem sklopu so opisane značilnosti mesta Zreče in njegove pokrajine. V empiričnem delu smo analizirali mnenje učiteljic Osnovne šole Zreče in njenih podružnic o delu na prostem in potrebi učne poti v občini Zreče. Rezultati kažejo, da vse učiteljice pozitivno vrednotijo delo na prostem, vendar se zaradi različnih ovir tega načina dela ne poslužujejo dovolj, česar se tudi same zavedajo. Da bi učiteljice spodbudili k izvajanju dela na prostem v okviru nastajajoče učne poti, smo v praktičnem delu opisali nastajajočo učno pot in za vsak razred navedli predloge dejavnosti, vezane na točke učne poti, ter oblikovali delovne liste, s katerimi želimo učiteljicam pomagati pri njihovi pripravi dela na prostem.
Ključne besede:Razredni pouk, učna pot, izkušenjsko učenje, začetno naravoslovje, Zreče.
Leto izida:2011
Založnik:[T. Koprivnik]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:18263560 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KEKDFI0N
Število ogledov:2093
Število prenosov:430
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:AUTDOOR ACTIVITIES WITH CHILDREN AGED 6 TO 10 CONNECTED TO NATURE TRAIL IN THE COMMUNITY OF ZREČE
Opis:The theoretical part of the thesis discusses the general development of children between the first and fifth grades, defines learning activity, the function of experiential learning, its principles and methods. We present the introduction to natural science—its integration into the curriculum and the pertinent preparatory tasks of the teacher—as well as outdoor activity and its organisation. As one of the possible outdoor activities, we examine study trails, their structural characteristics along with the principles of organisation and execution. We also expound the subjects of environmental studies, natural science and technical education, and social sciences, including their thematic units within the curriculum. We offer an overview of those curriculum components that are suitable for outdoor activities. Focusing on geographical characteristics, we describe the town of Zreče and its surroundings. The empirical part of the thesis analyses the opinions of teachers at Zreče Primary School and its branches concerning outdoor activities and the need for a study trail in the municipality of Zreče. The survey shows that all teachers have a positive view of outdoor activities, but various obstacles prevent them from taking full advantage of this teaching method, which they are well aware of. In order to encourage teachers to employ outdoor activities relating to the nascent study trail, we describe the new trail and present proposals relating to different stages of the trail for every grade; we also provide worksheets that can help teachers in the preparation for outdoor activity.
Ključne besede:Primary school, study trail, experiential learning, introduction to natural science, Zreče.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici