SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIPRAVA UČITELJEV NA DELO Z UČENCI S POSEBNIMI POTREBAMI V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:Erjavc, Petra (Avtor)
SCHMIDT, MAJDA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Erjavc_Petra_2011.pdf (509,31 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Priprava učiteljev na delo z učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli je postala vedno bolj zahtevna, saj je vedno več učencev z različnimi potrebami vključenih v redne osnovne šole. Potrebno je več priprav na delo, sodelovanja s starši in več dodatnega strokovnega izpopolnjevanja učiteljev. Glede na raznolikost posebnih potreb učencev, ki so vključeni v redne osnovne šole, so se spremenile tudi metode poučevanja, didaktični pripomočki in organizacija pouka. V veliko pomoč učiteljem in učencem s posebnimi potrebami sta individualiziran program in dodatna strokovna pomoč, ki pospešita in hkrati olajšata učenčev napredek. Različnost, drugačnost, izvirnost, individualnost učencev predstavlja osnovno izhodišče učiteljevega dela v šoli.
Ključne besede:Učenci s posebnimi potrebami, učenci z učnimi težavami, integracija, inkluzija, individualni program, stališča in priprava razrednih učiteljev na delo z učenci s posebnimi potrebami.
Leto izida:2011
Založnik:[P. Erjavc]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:18269192 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:6261
Število prenosov:1233
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PREPARATION OF TEACHERS FOR WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN ELEMENTARY SCHOOL
Opis:The preparation of teachers for working with students with special needs in elementary school has become ever more difficult since there is an increasing number of students with different needs who attend the regular elementary school programs. It requires more preparation for work, co-operation with parents, and additional professional training of teachers. Considering the various special needs of students who are attending regular elementary school programs, the teaching methods, teaching accessories and the organization of the course have also changed. Of great help to teachers and students with special needs are the individualized program and additional professional help which encourage and, at the same time, facilitate the students’ progress. Diversity, differentness, originality, and individuality of students are the cornerstone of the teacher’s work in school.
Ključne besede:students with special needs, students with learning difficulties, inclusion, individual program, teachers’ views and preparation for working with students with special needs.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici