| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA DIDAKTIČNIH IGER PRI POUKU
Avtorji:Zupančič, Katja (Avtor)
Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zupancic_Katja_2011.pdf (891,91 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Didaktična igra je ciljno naravnano učenje. Njen osnovni namen je uresničevanje določenih vzgojno-izobraževalnih ciljev, ne da bi se učenci tega zavedali. Poleg tega pa so posledice uporabe didaktičnih iger tudi boljši medsebojni odnosi med učenci in v razredu nasploh. Klima v razredu je bolj sproščena in učenje postane zanimivo. Didaktične igre pa imajo prednosti tudi za učitelje. Z učenci vzpostavijo sproščen in odprt odnos ter z njihovo pomočjo pomagajo učencem priti do novega znanja. Veliko vlogo imajo pri motivaciji učencev za nadaljnje delo. Z njimi jih tudi umirijo, če je v razredu nemir. Torej, v razredu so zaznani pozitivni učinki, kadar učitelji didaktične igre vključujejo v pouk pri vseh učnih predmetih in artikulacijskih stopnjah učnih ur.
Ključne besede:osnovna šola, didaktične igre, prvo triletje, učni predmeti, artikulacijske stopnje učne ure
Leto izida:2011
Založnik:[K. Zupančič]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:18276872 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MG2PPAMP
Število ogledov:7010
Število prenosov:1484
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF THE DIDACTIC GAMES IN THE TEACHING PROCESS
Opis:A didactic game is a targeted teaching process. Its basic purpose is to implement certain pedagogical and educational aims without students being aware of it. Beside this, the implication of using didactic games is also in getting better relations among pupils and in the class in general. The atmosphere in the class can get more relaxed and the learning becomes interesting. The didactic games also have their advantages for the teachers, who themselves get more relaxed and open in dealing with pupils and through didactic games help pupils to acquire new knowledge. Didactic games have a very significant role at motivating pupils for further learning. They also have a good calming effect on pupils, if there is disorder in the class. Therefore it is advantageous, if teachers include didactic games into the teaching process at all teaching subjects and at all articulatory levels of teaching lessons.
Ključne besede:primary school, didactic games, first triennium, school subject, articulatory levels of a teaching lesson.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici