SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
Avtorji:Jurgec, Miha (Avtor)
Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jurgec_Miha_2011.pdf (1,29 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Osrednja tema naloge je vpliv socialnega omrežja Facebook na moderno politično komuniciranje. Diplomska naloga podaja opredelitev sistema političnega komuniciranja in opise različnih elementov, ki ga sestavljajo. Opisane so vloge političnih kampanj, političnih svetovalcev in nepredvidljiva naravo odnosov z mediji. Razložena je politika tržno naravnanega medija in njene glavne značilnosti. Del diplomske naloge se ukvarja z razlago Facebooka ter razlago uporabe v modernem političnem komuniciranju. Analiza se ukvarja z uporabo in vplivom, ki ga je Facebook imel na akcijo »Očistimo Slovenijo v enem dnevu«.
Ključne besede:Facebook, politično komuniciranje, politika, kampanje, splet
Leto izida:2010
Založnik:[M. Jurgec]
Izvor:Maribor
UDK:316.472:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:14915862 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:8528
Število prenosov:449
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF FACEBOOK ON MODERN POLITICAL COMMUNICATION
Opis:The main subject of this thesis is the impact of Facebook on modern political communication. The thesis defines political communication system and its most important elements. Furthermore, it describes the roles of political campaigns, politic consulting and the unpredictable nature of dealing with the media. The thesis also includes an explanation of Market-Driven Media and its features. A part of this thesis is devoted to Facebook and its use in modern political processes, while the analysis part deals with the impact Facebook has had on the Let's Clean Up Slovenia in a Day! campaign.
Ključne besede:Facebook, political communication, politics, campaigning, internet


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici