| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČENJE NEMŠKEGA JEZIKA KOT TUJEGA JEZIKA V STAROSTI
Avtorji:Bertalanič, Nina (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bertalanic_Nina_2011.pdf (850,80 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Učenje nemščine kot tujega jezika v starosti so v ospredju starejši, ki so se odločili za učenje tujega jezika nemščine. Starejši so specifična skupina, ki se tuji jezik učijo drugače kot mlajši učeči se, zaradi svoje starosti in drugih dejavnikov. V teoretičnem delu diplomske naloge je zato najprej govora o starosti učečih se oz. so razloženi pojmi starost in starati se. V poznejših letih deluje človeški spomin počasneje in ne zmore več tako hitro ohraniti toliko informacij. Iz tega razloga je treba pri učenju tujega jezika v starosti porabiti veliko več časa in strpnosti. Poleg tega igra pri učenju pomembno vlogo motivacija. Če pri starejših obstaja notranja motivacija, je učenje veliko lažje. Da pa so starejši pri učenju uspešni, so poleg motivacije pomembni še motivi. Kateri motivi so pomembni za starejše, je v delu podrobneje prikazano. Poleg že vseh opisanih dejavnikov, je za starejše pomembno, da je pri učenju prisoten dober učitelj. Učitelj se s svojimi učečimi poistoveti in uporablja za učenje metode, ki pripomorejo k uspešnemu učenju. Poleg tega predstavi učečim strategije in jim pokaže, kako lahko te strategije uspešno uporabijo. Kako vidijo učenje nemščine v starosti starejši in kako njihovi učitelji, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. Ugotovitve so bile pridobljene s pomočjo anketnega vprašalnika.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: starejši, starost, spomin, učenje tujega jezika v starosti, motivacija, motivi, učeči se, učitelji, metode za učenje, strategije
Leto izida:2011
Založnik:[N. Bertalanič]
Izvor:Murska Sobota
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS_ID:18240776 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1YS9QNN4
Število ogledov:2653
Število prenosov:262
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:DAF-LERNEN IM ALTER
Opis:In der vorliegenden Diplomarbeit mit dem Titel DaF-Lernen im Alter stehen im Vordergrund die Älteren, die sich für das Lernen der deutschen Sprache entschlossen haben. Die Älteren sind eine spezifische Gruppe, die wegen ihres Alters und anderen Faktoren eine Fremdsprache anders als jüngere Lerner lernen. Im theoretischen Teil der Diplomarbeit wird deshalb zuerst über das Alter der Lernenden gesprochen, bzw. werden die Begriffe Alter und Altern näher gebracht. In den späteren Jahren funktioniert das Gedächtnis langsamer und kann nicht mehr so schnell so viele Informationen bearbeiten. Deshalb muss man beim Fremdsprachlernen im Alter viel mehr Zeit und Geduld mitbringen. Außerdem spielt die Motivation eine wichtige Rolle. Wenn Ältere von sich selbst motiviert sind, macht das das Lernen viel leichter. Fürs erfolgreiche Lernen sind neben der Motivation auch die Motive wichtig. Welche Motive für die Älteren wichtig sind, wird näher beschrieben und gezeigt. Neben allen schon beschriebenen Faktoren ist es für die Älteren wichtig, dass sie einen guten Lehrenden haben. Er setzt sich mit seinen Lernenden auseinander und gebraucht Methoden, die erfolgreiches Lernen ermöglichen, außerdem stellt er den Älteren Strategien fürs Lernen vor und bringt ihnen bei, wie sie diese Strategien gebrauchen können. Wie die Älteren und wie die Lehrenden das Lernen der deutschen Sprache im Alter sehen, wird im zweiten Teil der Diplomarbeit anhand der Analyse einer Umfrage gezeigt.
Ključne besede:SCHLÜSSELWÖRTER: Ältere, Alter, Gedächtnis, Fremdsprachlernen im Alter, Motivation, Motive, Lernende, Lehrende, Methoden fürs Lernen, Strategien


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici