| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Zaposleni in organizacijska kultura kot ključna dejavnika pri združevanju in prevzemih
Avtorji:Malenšek, Irena (Avtor)
Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Malensek_Irena_2011.pdf (1,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V procesu združevanja in prevzemanja podjetij prihaja do velikih organizacijskih sprememb, ki zadevajo zaposlene in pomembno vplivajo na nadaljnji razvoj in uspešnost podjetja. Uspeh večine prevzemov ne sloni na materialni osnovi, temveč na ljudeh, ki ključno vplivajo na uspeh oz. neuspeh prevzema. Žal pa se v procesu prevzema to področje velikokrat podcenjuje ali celo ignorira kot nepomembno. Model integracije dveh podjetij, ki je predstavljen v tej nalogi in je bil uspešno uporabljen v praksi, temelji na dobrem poznavanju ključnih kadrov ciljnega podjetja, njegove organizacijske kulture ter načina njegovega delovanja, kar je ključnega pomena za uspešno izveden proces integracije po prevzemu. Model je bil zasnovan v podjetju A (prevzemnik) že mnogo pred pričetkom prevzemanja podjetja B (prevzeto podjetje) in je bil v samem procesu integracije dopolnjen. V modelu so navedene številne aktivnosti s področja vodenja človeških virov, ki so bistveno pripomogle k uspešnosti procesa integracije.
Ključne besede:Organizacijska kultura, organizacijsko vzdušje, združitve in prevzemi, zadovoljstvo zaposlenih, integracija.
Leto izida:2011
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6906643  Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KXAFHE31
Število ogledov:1080
Število prenosov:136
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Employee and organizational culture as a crucial factors in the integration and acquisitions
Opis:Mergers and acquisitions process of companies influences on major organizational changes, which affect not only the employees but organisational changes may also have a significant impact on further business success. Neither the material goods nor finances are the factors that could guarantee the success of most acquisitions. Human resources are the ones who have a great influence on the successful or unsuccessful acquisition. Too often, deal makers simply ignore, defer, or underestimate the significance of human resources issues in mergers and acquisitions process. In the master’s thesis is presented the model of integration of two companies. The model of integration has been successfully implemented in the business practice. The model is based on many factors, such as: good knowledge of the company and its organisational structure, organisational culture or personnel. Those factors are crucial for successful integration process after the acquisition. The model, which was complemented during the integration process, was designed in a company A (an acquirer) much earlier than the acquisition of a company B (an acquired company) began. In the model are listed activities in the field of human resource management, which significantly contribute to the success of the integration process.
Ključne besede:Organizational culture, organizational climate, employee satisfaction, mergers and acquisitions, integration.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici