| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IMPLEMENTACIJA GENETSKEGA ALGORITMA NA GRAFIČNEM PROCESORJU
Avtorji:Hauzer, Tomaž (Avtor)
Strnad, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Guid, Nikola (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Hauzer_Tomaz_2011.pdf (9,46 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo poskusili ugotoviti, kakšne pohitritve lahko dosežemo v izvajanju genetskega algoritma, če ga izvajamo na grafičnem procesorju računalnika. V obeh implementacijah, na CPU in GPU, uporabimo turnirsko selekcijo, križanje z delno preslikavo in vstavitveno mutacijo. Težimo seveda k čim večji pohitritvi na grafičnem procesorju. Najprej predstavimo genetski algoritem. Opišemo njegovo definicijo, zgodovino genetskih algoritmov in njihovo trenutno uporabo ter potek izvajanja genetskega algoritma. Sledi opis problema trgovskega potnika, nad katerim smo izvajali genetski algoritem. V nadaljevanju še opišemo grafični procesor in arhitekturo CUDA. Sledi razlaga implementacije genetskega algoritma. Implementirani genetski algoritem na grafičnem procesorju smo primerjali z implementacijo na centralnem procesorju in predstavimo rezultate.
Ključne besede:genetski algoritem, grafični procesor, CUDA, kromosom, gen, paralelno računanje, problem trgovskega potnika
Leto izida:2011
Založnik:[T. Hauzer]
Izvor:Maribor
UDK:519.876.5:004.42(043.2)
COBISS_ID:15061526 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2RTCJWSU
Število ogledov:2011
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPLEMENTATION OF GENETIC ALGORITHM ON GRAPHICS PROCESSOR
Opis:In this thesis we will try to find out, what kind of speedups we can get if the genethic algorithm runs on the graphics processor. In both CPU implementation and GPU one, we use a tournament selection, partially-mapped crossovers and an insertion mutation. Of course we want to maximize the speedups on the graphics processor. First we present a genethic algorithm. We describe its definition, present its history and current use. We also consider the methodology of the genethic algorithm. Then we describe the travelling salesman problem, realised by the genethic algorithm. The next section provides the description of the graphics processor and CUDA architecture. Then we present our implementation of the genethic algorithm on GPU and we compare that implementation with the implementation on CPU. At the end results are presented.
Ključne besede:genethic algorithm, graphics processor, CUDA, genome, gen, parallel computing, traveling salesman problem


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici