| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POGLABLJANJE DOŽIVETJA IN NJEGOVA VLOGA PRI RAZVIJANJU RECEPCIJSKIH ZMOŽNOSTI OB BRANJU ŽIVALSKE PRAVLJICE
Avtorji:ID Maček, Sabina (Avtor)
ID Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Duh, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Macek_Sabina_2011.pdf (5,51 MB)
MD5: AF654BDFE2D9B690179424D453AE20A6
PID: 20.500.12556/dkum/bf9c43bd-f79e-45dd-9bed-2f6d3f3fb517
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Poglabljanje doživetja kot sklepna faza šolske interpretacije mladinskega literarnega besedila potrebuje več poti izražanja kot samo pisni kanal. Več kot ugodno se nam na tem mestu ponudi izražanje z nejezikovnimi oblikami semiotičnih funkcij — risbo. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali, na kakšen način in s kakšnimi metodami poteka razvoj recepcijskih zmožnosti pri učencih in kakšna je njihova domišljijska aktivnost v fazi poglabljanja doživetja. Osvetlili smo pomen medpredmetnih povezav in predstavili govorico otroške risbe, risbo kot področje likovne umetnosti ter učiteljevo vrednotenje in razumevanje otroške risbe. V empiričnem delu ugotavljamo, kakšne razlike se pojavljajo med dvema skupinama učencev, ki sta deležni različnih pristopov pri izvedbi ur slovenskega jezika in s tem posledično ur likovne vzgoje. Ugotavljali smo, kakšna je integracija predstavljene pravljice v odnosu do likovnega izražanja učencev in kakšen vpliv imajo videne ilustracije na učenčevo originalnost likovnega izražanja.
Ključne besede:Poglabljanje doživetja, recepcijske zmožnosti, medpredmetne povezave, risba, vrednotenje in razumevanje otroške risbe.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Maček]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17271 Novo okno
UDK:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:18149128 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TVC1NQVP
Datum objave v DKUM:17.02.2011
Število ogledov:2532
Število prenosov:339
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEEPENING THE EXPERIENCE AND ITS ROLE IN THE DEVELOPMENT OF RECEPTION ABILITIES WHEN READING AN ANIMAL FAIRYTALE
Opis:Deepening the experience, as the final phase of a school interpretation of juvenile literature, needs more ways of expressing than just a written channel. Expression in a non-verbal form through a semiotic function – a drawing – was more than favorably offered to us. In the theoretical part, we described how reception abilities were developed in pupils; which were the methods used for encouraging the development of reception abilities; and what was pupils' imagination activity in the phase of deepening the experience. We highlighted the importance of cross-curriculum teaching; the language of a child's drawing, a drawing as a field of visual art, and a teacher's evaluation and understanding of a child's drawing were also presented. In the empirical part of the diploma paper, we established the differences between the two groups of pupils who received a different approach in the implementation of Slovene language classes, and consequentially in art classes. We determined the influence of the presented fairytale to pupils' artistic expression, and the influence of the seen illustration on the pupils’ originality of artistic expression.
Ključne besede:Deepening the experience, reception abilities, relations between different subjects, evaluation and understanding of a child’s drawing.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici