| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Avtorji:Duh, Uroš (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Prinčič, Živorad (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Duh_Uros_2010.pdf (28,53 MB)
MD5: 1BAC636136C5AB45929732C383E74E7B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Ključne besede:vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Leto izida:2010
Založnik:[U. Duh]
Izvor:Maribor
UDK:(7.05:766):659.1(043.2)
COBISS_ID:14988566 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SEUNANXA
Število ogledov:12016
Število prenosov:370
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:JERNEJEVO - VISUAL COMMUNICATION
Opis:Nowadays every company, organisation, festival or event has to acknowledge the importance of visual corporate identity in order to develop, grow and attract audience. This thesis work focuses on designing a visual corporate identity of a local festival Jernejevo, where the rooster is a recognisable and a trademark symbol. In the theoretical part of the thesis, different terms, such as visual communication, corporate identity and the terminology of visual corporate identity, are explained. Art theory is used as a tool for the analysis of logo features and its properties. Rooster, as a symbol in coat of arms in various countries and different time periods, is also mentioned and described. The research part of the thesis work includes the analysis of the existing symbols, the basis for the corporate visual identity, and the corporate visual manual for the Šentjernej municipal holiday – Jernejevo.
Ključne besede:visual communication, corporate identity, brand, visual corporate identity, symbol, rooster, corporate identity manual


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici