| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VIZUALIZACIJA BLAGOVNE ZNAMKE KOT DEJAVNIK USPEŠNEGA TRŽENJA
Avtorji:Matjašič, Tamara (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kline, Miro (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Matjasic_Tamara_2010.pdf (3,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo se osredotočili na področje trženja, natančneje pozicioniranja blagovnih znamk, s poudarkom na vizualni podobi izdelka. Zanimal nas je pomen vizualne podobe pri ustvarjanju celovite predstave o izdelku in blagovni znamki. Središče zanimanja je bila povezava osebnosti in identitete blagovne znamke s fizično podobo izdelka. Osrednji cilj naloge je bila celostna grafična prenova vinskih etiket blagovne znamke Galantes. V tej razsežnosti smo predstavili temeljne značilnosti trženja vin, pojasnili pomen vinske blagovne znamke in vlogo embalaže pri komuniciranju in gradnji imidža. Rezultat diplomskega dela je nov logotip Klet Pesnica Plač in nova podoba vinskih etiket Galantes.
Ključne besede:blagovna znamka, trženje vin, embalaža, etiketa, oblikovanje vinske etikete, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Leto izida:2010
Založnik:[T. Matjašič]
Izvor:Maribor
UDK:634.8+663.2:347.77/.78(043.2)
COBISS_ID:14992662 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TYMLM1K7
Število ogledov:10685
Število prenosov:360
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BRAND VISUALIZATION AS A FACTOR OF SUCCESSFUL MARKETING
Opis:In our thesis we focused on marketing, specifically on branding with the emphasis on the visual image of a product. We studied the importance of visual image in a process of creating a comprehensive presentation of a product and a brand. The focal point of our research was the connection between brand personality, brand identity and the trade dress of a product. The main goal of the work was to create a new design of a bottle label for the brand Galantes. We introduced basic characteristics of wine marketing, the importance of wine branding, the role of packaging in marketing communication and image building. The result of our work is a new logo of Klet Pesnica Plač and a new wine label design for Galantes.
Ključne besede:brand, wine marketing, packaging, label, wine label design, graphic design, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici