| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VKLJUČENOST NAČEL VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V SREDNJEŠOLSKE UČNE NAČRTE ZA GEOGRAFIJO
Avtorji:Fridau, Sanja (Avtor)
Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Fridau_Sanja_2010.pdf (678,73 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Področje trajnostnega razvoja je v izobraževanju pridobilo pomen zlasti po zaslugi organizacije Združenih narodov, ki so obdobje med 2005 in 2014 razglasili za desetletje izobraževanja za trajnostni razvoj. V sodobnem geografskem izobraževanju se trajnostni razvoj vse bolj vključuje v učne načrte. V diplomskem delu smo analizirali srednješolske učne načrte geografije izbranih držav (Slovenije, Hrvaške in Irske) z vidika vključenosti načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ter jih med seboj primerjali. Oblikovali smo predlog dopolnitve učnih ciljev za slovenski učni načrt geografije za splošne gimnazije ter podali predlog učnih metod, primernih za realizacijo ciljev s področja trajnostnega razvoja. Z izbranimi gimnazijskimi učitelji smo predloga komentirali ter ugotovili, kako poteka realizacija načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj pri pouku geografije.
Ključne besede:Geografija, trajnostni razvoj, učni načrt, Slovenija, Hrvaška, Irska.
Leto izida:2010
Založnik:[S. Fridau]
Izvor:Maribor
UDK:91(043.2)
COBISS_ID:18239240 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KRDJJBXU
Število ogledov:1581
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTEGRATION OF PRINCIPLES OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN GEOGRAPHICAL SECONDARY CURRICULA
Opis:In education sustainable development has gained its importance mostly on account of the United Nations General Assembly which proclaimed the period between 2005 and 2014 for the Decade of Education for Sustainable Development. In contemporary geographical education sustainable development has been increasingly included in the curricula. In the diploma thesis secondary school geography curricula for Slovenia, Croatia and Ireland are analyzed and compared according to the inclusion of the principles for education of sustainable development. Completion of teaching objectives for Slovene geography high school curriculum is proposed together with the teaching methods suitable for realization of the sustainable development objectives. Selected high school teachers have expressed their opinion both on the proposals and the realization of the principles of education for sustainable development in geography lessons.
Ključne besede:Geography, sustainable development, curriculum, Slovenia, Croatia, Ireland.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici