| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Raziskava mnenja potrošnikov o prehranskih izdelkih z označbo kakovosti
Avtorji:Rozmarič, Aleš (Avtor)
Borec, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Majkovič, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Rozmaric_Ales_2010.pdf (1,68 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:Potrošniki se danes vse bolj zavedajo pomena čim boljše kakovosti prehranskih izdelkov. Zaščitni znak na izdelku potrošniku omogoča lažje prepoznavanje kakovostnejših kmetijskih pridelkov oz. živil in mu daje zagotovilo o certificirani kakovosti izdelka. Trenutno je v Sloveniji zaščitenih 38 kmetijskih pridelkov oz. živil. Cilj diplomske naloge je s pomočjo anket ugotoviti mnenje potrošnikov o izdelkih z označbo kvalitete ter preveriti poznavanje posebnih izdelkov med potrošniki SV Slovenije. Ugotoviti smo želeli, ali so izdelke z označbo potrošniki opazili na prodajnih mestih in ali obstaja povezava med nakupovanjem izdelkov z označbo ter življenjskim slogom. Podatke smo statistično obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultati raziskave so pokazali, da je potrošniku najbolj pomembna kakovost izdelka, sledi izvor, šele nato cena. Poznavanje teh izdelkov med potrošniki je relativno zadovoljivo, vendar mnogo potrošnikov še vedno ne pozna dobro posameznih konceptov zaščite. Raziskava je pokazala, da si večina potrošnikov želi, da bi bilo takih izdelkov več ter da so primerno označeni, prav tako so mnenja, da je posebej potrebno označiti prodajne police. Ugotovili smo, da obstajajo statistično značilne razlike v povezavi z življenjskim slogom med potrošniki, ki so izdelke z označbo že kupili in tistimi, ki takšnih izdelkov še niso kupili.
Ključne besede:prehranski izdelki / označba kakovosti / potrošniki / življenjski slog / anketa
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MSDQSPRH
Število ogledov:3673
Število prenosov:205
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The survey of the food products with a quality designation from the consumers’ point of view
Opis:Consumers are aware of the importance of optimizing the quality of the nutritional products. A trademark of a product enables the consumer better recognition of qualitative agricultural products and foodstuffs, and gives assurance of a certificated quality of each product. Thirty-eight agricultural products and foodstuffs are currently protected in Slovenia. The aim of the diploma work is to determine consumers’ opinion about the products with the quality designation and to check the knowledge of particular products among consumers in the northeastern part of the country by doing some surveys. We wanted to determine whether the consumers noticed the designations of the products at the sale departments and if there is a connection between buying those products and a lifestyle itself. Data were statistically showed and analyzed by using SPSS. The results showed that the consumer’s quality of the product is the most important which is followed by the origin and then the price. The knowledge of these products among consumers is relatively satisfactory but many consumers still do not know the individual concepts of protection very well. According to the survey many consumers want that in the future there would be more such products which should be appropriately labeled, as well as the shelves which should be specifically labeled. We also established the existence of the statistically significant differences in relation to the consumers’ lifestyles who have already bought the products with quality designations and among those who haven’t bought them yet.
Ključne besede:food products /a label quality / consumers /a lifestyle / a survey


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici