| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SHISEIDO V SLOVENIJI
Avtorji:Markič, Mateja (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Markic_Mateja_2010.pdf (1,02 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava teorijo in prakso trženja blagovne znamke Shiseido v Sloveniji. V prvem delu je predstavljen problem naloge, predpostavke in omejitve, metode dela in zastavljene hipoteze. Teoretični del opisuje bistvo teorije in prakse marketinga, marketinški splet ter blagovno znamko. S pomočjo tržne raziskave je bila ugotovljena prepoznavnost blagovne znamke Shiseido, katere metode trženja najbolj vplivajo na odločitev o nakupu izdelka višjega cenovnega razreda, na katere lastnosti izdelka so potrošniki najbolj pozorni, vpliv darila na nakup, koliko vprašanih se samih informira o izdelkih in ali je potrošnja kozmetičnih proizvodov vrhunske kakovosti odvisna od mesečnega dohodka potrošnikov. V zadnjem sklopu so opisani zaključki ter predlogi za povečanje prepoznavnosti znamke Shiseido in za povečanje povpraševanja po njihovih izdelkih.
Ključne besede:trženje, kozmetični izdelki, Shiseido, tržna raziskava, uporabniki, blagovna znamka
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6821651 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5TX99ZVQ
Število ogledov:2523
Število prenosov:319
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SHISEIDO BRANDING IN SLOVENIA
Opis:The thesis deals with a theory and practice of a Shiseido branding in Slovenia. In first part is presented a project problem, assumptions and limitations, working methods and hypotheses. Theoretical part is describing essence of theory and practice of marketing, marketing mix and brand generally. Through research were discovered Shiseido brand recognition, which marketing methods have influence on a decision of purchase cosmetic product of a higher price range, on which product attributes consumers give most attention, influence of a gift on a purchase, how many respondents are informing themselves about products and if consumption of cosmetic products superior quality is depending of a monthly income of consumers. In the last section are described conclusions and proposals to enhance the recognition of brand Shiseido and to increase demand for its products.
Ključne besede:marketing, cosmetic products, Shiseido, market research, consumers, brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici