| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UVAJANJE OTROK V VRTEC
Avtorji:Rojnik, Maja (Avtor)
Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rojnik_Maja_2010.pdf (333,97 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Uvajanje otrok v vrtec je predstavljena raziskava o težavah otrok ob vstopu v vrtec, ki je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike med trajanjem težav ob vstopu v vrtec in spolom ter starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere, strahovi in pomisleki staršev, pripravo otroka na vstop v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka v vrtec. V raziskavo je bilo vključenih 85 staršev, ki so vpisali svoje otroke v vrtec v obdobju med septembrom in decembrom 2009. Otroci so bili ob vstopu v vrtec stari od 11 mesecev do 5 let in 3 mesece. Anketne vprašalnike so izpolnili starši otrok, ki so obiskovali vrtce Polzela, Braslovče, Trnava in Šempeter. Rezultati so pokazali, da ni značilnih razlik v trajanju težav ob vstopu otroka v vrtec glede na otrokov spol, pripravo otroka pred in ob vstopu v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka iz vrtca. Ugotovljena pa je bila značilna povezanost med trajanjem težav ob vstopu otroka v vrtec in starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere ter pomisleki staršev.
Ključne besede:uvajanje otrok v vrtec, težave ob vstopu v vrtec, izkušnje z varstvom, priprava na vstop v vrtec, ločitve otroka od matere, pomisleki staršev
Leto izida:2010
Založnik:[M. Rojnik]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:18054920 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NU2EACD5
Število ogledov:2416
Število prenosov:742
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CHILDREN'S INDUCTION INTO THE KINDERGARTEN
Opis:In my diploma thesis a research about problems of children who are starting the kindergarten is presented. In order to come to the results, I used a questionarre. The purpose of my research was to find out if there are any differences among the children according to the duration of problems when starting the kindergarten, genders and age groups, number of siblings, children's experiences with day care, preparation of children to the kindergarten, separating children from their mothers, fears of the parents and people who bring those children to the kindergarten. 85 parents, whose children were starting the kindergarten, were involved in my research. Children were from 11 months to 5 years and 3 months old. Questionnaires were filled out by parents from kindergartens Šempeter, Polzela, Trnava and Braslovče. The results revealed that there are no special diffenerces among the duration of problems when starting the kindergarten according to gender, preparation of the children, and person who brings the child to the kindergarten. The main differences were because of the gender, number of siblings, children's experiences with day care, separating children from their mothers, and fears of the parents.
Ključne besede:starting the kindergarten, problems when starting the kindergarten, day care experiences, preparation for the kindergarten, separating the children from their mothers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici