Title: | PREVERJANJE ZNANJA PRI LIKOVNI VZGOJI ZA PODROČJE RISANJA |
---|
Authors: | ID Bohak, Maja (Author) ID Duh, Matjaž (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Bohak_Maja_2010.pdf (8,90 MB) MD5: E1919CA973AE278D141480E72E17D62C PID: 20.500.12556/dkum/2c04f3ae-a869-4259-a04e-79065d1a5c2a
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | Preverjanje znanja v šolah je eden izmed temeljnih načinov, kako spremljati napredek učencev, saj se tako ugotovi, koliko učne snovi so učenci usvojili, predvsem pa, kako dobro je bila učna snov podana. Na tak način si učitelj pridobi potrebne informacije za oblikovanje zaključne ocene posameznega učenca, za nadaljnje načrtovanje učnega procesa, predvsem pa o kakovosti svojega dela.
Tako kot pri vseh predmetih se znanje preverja in ocenjuje tudi pri likovni vzgoji. Posebno pozornost pa smo namenili področju risanja, ki je pravzaprav osnova za ostala štiri področja, ki jih zajema sam predmet.
Glavni namen diplomske naloge je temeljil na sestavi različnih testnih nalog za področje risanja, ki smo jih razporedili v priročno banko nalog z rešitvami in navodili za ocenjevalca. Naloge so namenjene študentom 2. letnika razrednega pouka pri preverjanju njihovega znanja. Sestavili smo 30 nalog različnih tipov in jih ločili po kognitivnih ravneh. Tako zajema prva kognitivna raven 15 različni nalog, druga raven 8 in tretja kognitivna raven 7 nalog.
Seveda pa smo pozornost namenili tudi ostalim teoretičnim osnovam, ki jih je potrebno poznati, da lahko naloge oz. teste znanja sploh sestavimo. Tako smo najprej opredelili, kaj znanje sploh je in katere vrste znanja poznamo. Nato smo se posvetili tudi vsem pravilom in načelom za sestavljanje tekstnih nalog, prav tako smo preučili, katere vrste nalog poznamo. Posvetili smo se še nacionalnemu preverjanju znanja in samemu učnemu načrtu za likovno vzgojo in navedli glavne operativne cilje predmeta.
Ker pa je za sestavo testa pomembno, da poznamo tudi samo učno snov, smo naredili zbor vseh teoretičnih osnov s področja risanja. |
---|
Keywords: | preverjanje znanja, testi znanja, tipi nalog, likovna vzgoja, učni načrt za likovno vzgojo, področje risanja |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [M. Bohak] |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-16864  |
---|
UDC: | 73/76(043.2):37.091.2 |
---|
COBISS.SI-ID: | 18040840  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LU6CAP13 |
---|
Publication date in DKUM: | 23.12.2010 |
---|
Views: | 3323 |
---|
Downloads: | 376 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |