| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V JAVNEM IN ZASEBNEM SEKTORJU
Avtorji:Rušec Gitner, Tina (Avtor)
Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rusec_Gitner_Tina_2010.pdf (1,83 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga vsebuje dvanajst poglavij, od tega jih je osem z teorijsko vsebino in eno raziskovalno. Prvo poglavje sem namenila uvodu. V drugem poglavju sem začela opisovati teoretični del naloge in to kar z motivacijo. Nato sem naslednje poglavje nadaljevala z motivacijskimi teorijami, ki sem jim dodala še motivacijske modele. Peto poglavje govori o motivaciji v delovnem okolju. Faktorje in dejavnike, ki motivirajo zaposlene sem opisala v šestem poglavju. V sedmem poglavju sem se dotaknila teme vzrokov nemotiviranosti zaposlenih. Osmo poglavje pa sem namenila delovnemu zadovoljstvu, ki mu je sledilo še vodenje kot motivacija. Osrednji del diplomske naloge v desetem poglavju zavzema empirična raziskava, kje sem predstavila obe organizaciji, metodologijo zbiranja podatkov, predstavila rezultate anket ter poskušala potrditi ali ovreči zastavljeno hipotezo. V enajstem poglavju sem na podlagi rezultatov podala predloge za izboljšanje. V zadnjem, dvanajstem poglavju sem povzela vse zaključke in jih opisala v sklepu. Ključni rezultati raziskave nam pokažejo, da so medsebojni odnosi med zaposlenimi v zasebnem in javnem sektorju slabi, kar sem dokazala s preverjanjem dveh hipotez in sicer H0, da so medsebojni odnosi v obeh sektorjih dobri in H1, da so medsebojni odnosi slabi. Glede na odgovore anketirancev pa je razvidno, da so medsebojni odnosi v zasebnem sektorju boljši kot v javnem, na kar pa po mojem mnenju ne vpliva to v katerem sektorju so anketiranci zaposljeni ampak kakšni so njihovi karakterji in osebnostne lastnosti. Pri ugotavljanju zadovoljstva z nagrajevanjem, sem si postavila dve hipotezi in sicer H0, da je zadovoljstvo enako in H1, da je zadovoljstvo različno v javnem in zasebnem sektorju. Po preverjanju hipotez sem ugotovila, da zaposleni v javnem in zasebnem sektorju niso enako zadovoljni z nagrajevanjem, saj se iz odgovorov anketirancev razvidno, da so v zasebnem sektorju bolj zadovoljni z nagrajevanjem kot pa v javnem. To se mi zdi nekako tudi bolj razumljivo, saj v javnem sektorju pravila za nagrajevanje določi država in zato tu veljajo določene omejitve, dočim v zasebnem sektorju imajo nadrejeni bolj proste roke in lahko za uspešno delo delavca bolj nagradijo kot pa nadrejeni v javnem sektorju. Glavno hipotezo smo sprejeli na podlagi štirih podhipotez in ugotovili, da motivacijski dejavniki različno vplivajo na motivacijo zaposlenih v zasebnem in javnem sektorju. Da hipoteza drži je razvidno tudi iz rezultatov ankete, saj se odgovori med obema sektorjema razlikujejo. Tak rezultat je bil z moje strani tudi pričakovan, saj imajo nadrejeni v zasebnem sektorju več možnosti za motiviranje zaposlenih kot pa v javnem sektorju. Do razlik prihaja predvsem zato, ker so tudi cilji v zasebnem sektorju drugačni od tistih v javnem sektorju. Za Kendallov koeficient pa lahko povem, da kaže na šibko ujemanje pri rangiranju značilnosti dela med anketiranci.
Ključne besede:motivacija, organizacija, okolje, zadovoljstvo, vodenje, raziskava, podatek, vzrok, anketa, hipoteza, predlog
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6819859  Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZLVLVHTY
Število ogledov:3135
Število prenosov:488
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATION OF EMPLOYEES IN A PUBLIC AND PRIVATE SECTOR
Opis:The thesis contains twelve chapters, of which eight have theoretical content and one has research content. The first chapter is devoted for introduction. In the second chapter, I described the theoretical part of the task starting whit motivation. Then the next chapter I continued whit motivational theories and then I added a motivational models. The fifth chapter is talking about motivation in the workplace. Factors that motivate employees are described in the sixth chapter. In the seventh chapter, I talk about the issues that cause demotivation of staff. The eighth chapter is devoted to the work satisfaction, which was followed by management as motivation. The central part of the thesis is in the tenth chapter that takes an empirical study, where I presented the two organizations, methodology of collecting data and presented the results of survey and tried to confirm or deny the hypothesis. From the results I made some suggestions in the eleventh chapter how to improve the results. In the last, twelfth chapter I summarize all the conclusions and described them in the closing chapter. Key results of research show us that the relationships between employees in the private and public sector are bad, as I proved by checking two hypotheses H0, that the mutual relations in both sectors are good and the H1, that the mutual relations are poor. According to survey respondents, it is clear that the mutual relations in the private sector are better than in the public sector, by my opinion the mutual relations are not affected by that sector in which respondents are employed but what is important are their characters and personality traits. In determining satisfaction with payment, I put two hypotheses H0, that the satisfaction is the same and H1, that the satisfaction is different in public and private sector. After verification of hypotheses, I found that employees in public and private sectors are not equally satisfied with rewarding, the responses of the respondents shows that the people in private sector are more satisfied with rewards than in public sector. This seems more understandable to me, because in the public sector, rules for rewarding are determined by the state and therefore there are some restrictions but in the private sector superiors have more freedom and they can reward a successful worker's whit better rewards than superiors in the public sector. The main hypothesis was accepted on the basis of four underhypothesis and it says that different motivational factors have different influence on the motivation of employees in the private and public sectors. We can see that hypothesis is true from teh results of survey because the answers are different between the two sectors. Such a result was expected by my, because the superiors in the private sector have more options to motivate the employees than the superiors in public sector. The differences are mainly because the goals in the private sector are different from those in the public sector. For Kendalls coefficient I can say that it is an indicator of a weak correlation in the ranking of the characteristics of the respondents.
Ključne besede:motivation, organization, environment, satisfaction, command, research, data, cause, survey, hypothesis, proposal


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici