| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VRSTNIŠKO PREGANJANJE - BULLYING
Avtorji:Pečuh, Andreja (Avtor)
Lahe, Danijela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Stričević, Jadranka (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Pecuh_Andreja_2010.pdf (2,09 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Diplomsko delo o vrstniškem preganjanju — bullyingu zajema agresivnost in nasilje, ter opredelitev in oblike le teh. Osredotoči se na nasilje med vrstniki na šoli, s katerim se srečuje vedno več mladostnikov, staršev in učiteljev. Predstavljeni so dejavniki, ki vplivajo na nasilje med vrstniki, predstavljene so tudi možnosti za preprečevanje le tega. Metodologija raziskovanja. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji z uporabo anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 30 staršev. Raziskava je potekala na Osnovni šoli Brezno — Podvelka, podružnica Kapla. Rezultati raziskave. Z raziskavo smo ugotavljali vedenje in mnenje anketiranih staršev o vrstniškem preganjanju. Ugotovili smo, da 70 odstotkov anketiranih staršev ni bilo deležnih vrstniškega nasilja. Ugotovljeno je bilo tudi, da starši dokaj slabo poznajo oblike vrstniškega nasilja, vendar bi kljub temu znali pomagati otroku in o nasilju ne bi molčali. Sklep. Nasilja med otroci ne moremo odpraviti samo z varnostnimi ukrepi na šoli, potrebno je vključiti tudi družino. In ne nazadnje je potrebno vključiti tudi zdravstveno in negovalno osebje, čeprav nima neposrednega vpliva na nasilje med osnovnošolci, ima pa vpliv na blaženje posledic.
Ključne besede:Ključne besede: nasilje, agresivnost, šola, vrstniško preganjanje, starši
Leto izida:2010
Založnik:[A. Pečuh]
Izvor:Maribor
UDK:364.632-053.6
COBISS_ID:1659812 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TWQMUUN1
Število ogledov:2107
Število prenosov:306
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PEER PERSECUTION - BULLYING
Opis:The diploma on peer persecution – bullying – deals with aggression and violence as well as their definition and forms. It focuses on the violence among peers at school, with which more and more teenagers, parents and teachers are confronted. The factors that affect the violence among peers and the possible solutions are presented. The research methodology. The research was based on the quantitative methodology with the use of a questionnaire. 30 parents participated in the research, which took place at the Primary School Brezno – Podvelka, sub-school Kapla. The research results. With the research we tried to find out the behaviour and the points of view on the peer bullying represented by the parents who took part in the research. We found out that 70 % of the questioned parents have never experienced peer bullying. The research also showed that they were quite unfamiliar with the forms of peer bullying but that they think they would still be able to help their children and wouldn’t be quite about the violence. Conclusion. The violence among children cannot be suppressed only with security measurements at school - the family must also take an active part. The medical and nursing staff must also be involved. Although they do not influence the violence among the primary school pupils directly they do affect soothing the consequences.
Ključne besede:violence, aggression, school, peer persecution, parents


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici