| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KONKURENČNI POLOŽAJ PODJETJA NA MLEČNEM TRGU: PRIMER MLEKARNE V SLOVENIJI
Avtorji:Kšela, Natalija (Avtor)
Bekő, Jani (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ksela_Natalija_2010.pdf (782,55 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Mlečna industrija v Sloveniji je v preteklih letih doživela mnoge spremembe. Po vstopu v Evropsko unijo so bile odpravljene institucionalne omejitve pri trgovanju, pojavili so ostri konkurenčni pritiski velikih evropskih multinacionalk. Tem pritiskom je bilo izpostavljeno tudi podjetje Pomurske mlekarne, saj kot smo prikazali v diplomskem delu, je poslovalo z izgubo. Z željo po uspešnosti podjetja se je novo vodstvo odločilo za temeljito prestrukturiranje podjetja, ki je pripeljalo do želenih rezultatov ter izboljšanja kazalnikov uspešnosti. V mlečno-predelovalni industriji v Sloveniji obstaja razkorak med ponudbo in porabo mleka in mlečnih izdelkov, zato je tudi razvoj podjetja odvisen od uspešne uveljavitve na novih izvoznih trgih. Podjetje se je uspešno uveljavilo na trgu tretjih držav, predvsem Senegala in Mavretanije. Distribucija živil je vse bolj nagnjena h koncentriranju večjih trgovskih verig, ki obvladujejo trg. Prav te trgovske blagovne znamke zadnja leta predstavljajo v največji meri cenovno konkurenco podjetju, saj so cenovno bolj dostopne potrošniku od blagovnih znamk. Kljub temu pa ima podjetje Pomurske mlekarne prevladujoč tržni položaj v kategoriji masla, pri mleku in sirih pa ostaja nišni igralec.
Ključne besede:Ključne besede: SKP, mlečne kvote, odkupna cena, Pomurske mlekarne.
Leto izida:2010
Založnik:[N. Kšela]
Izvor:Maribor
UDK:637
COBISS_ID:10571548 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:G4PEVKNX
Število ogledov:2230
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPETITIVE POSITION ON THE DAIRY MARKET: THE CASE OF DAIRY IN SLOVENIA
Opis:The dairy industry in Slovenia has in recent years seen many changes. The institutional borders for trading were abolished when Slovenia joined the European Union. Also present are competitive pressures from large European multinational companies. The company Pomurske mlekarne had also been exposed to these pressures and, as shown in this paper, traded at a loss. Since the company’s aim is to succeed, the new management has decided for radical restructuring of the company, which let to the desirous results and the improvement of success indicators. In Slovenian milk processing industry there is a gap between the offer and the consumption of milk and dairy products, which is why the company’s development depends on the successful market penetration in the countries of the third world, such as Senegal and Mauritania. The distribution of foods is more and more inclined to concentration of large market chains that control the market. In recent years had these private labels, due to its low price and availability, become the biggest price competition to the company. Nevertheless, the company Pomurske mlekarne has the dominant market position in the category of butter, and remains the niche player with milk and cheese.
Ključne besede:CAP, milk quota, buying-in price, Pomurske mlekarne.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici