SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:REPOZICIONIRANJE PREMIJSKE ZNAMKE NA PRIMERU ZNAMKE LAŠKO CLUB
Avtorji:Raušl, Miha (Avtor)
Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Rausl_Miha_2010.pdf (2,21 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pozicioniranje je umetnost. Je poslovna strategija, ki je v zadnjih treh desetletjih prerasla z učinkovitejšega pristopa v oglaševanju v enega izmed ključnih marketinških procesov. Nedvomno lahko trdimo, da dandanes na svetovnih tržiščih potekajo prave bitke za košček odjemalčevega razuma, saj ob poplavi izdelkov, oglasov, znamk, znižanih cen v vseh različnih barvah in odtenkih odjemalec večino stvari podzavestno selektivno izbriše. Bistvo pozicioniranja mora izvirati iz ključnih koristi, s katerimi lahko znamka oz. izdelek z znamko zadovolji odjemalčeve potrebe. V kolikor jih ne zadovolji ali jih ne komunicira pravilno, v razumu odjemalca ne bo dosegel ustrezne pozicije. Podjetje se lahko na omenjeno situacijo odzove s procesom repozicioniranja, ki za znamko oz. izdelek z znamko priredi marketinški splet tako, da odjemalec spremeni svoj pogled na znamko, s čimer znamka doseže ugodnejšo pozicijo. Diplomska naloga predstavlja proces repozicioniranja in ga aplicira na realen poslovni primer znamke Laško Cub, piva Pivovarne Laško d. d. V okviru diplomske naloge smo predstavili teoretsko ozadje področja znamke, premijske znamke, pozicioniranja in repozicioniranja, predstavili znamko Laško Club ter analizirali njeno trenutno stanje ter s primarno raziskavo in ostalimi analizami pripravili podlago za proces repozicioniranja znamke Laško Club iz znamke z nedefinirano pozicijo v premijsko znamko. Ugotovili smo, da nosi vse potrebne atribute za osvojitev premijske pozicije in da lahko s prilagojenim marketinškim spletom na trgu konkurira kot premijska znamka.
Ključne besede:Znamka, premijska znamka, pozicioniranje, repozicioniranje, Laško Club
Leto izida:2010
Založnik:[M. Raušl]
Izvor:Maribor
UDK:658.6
COBISS_ID:10554652 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1666
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REPOSITIONING A PREMIUM BRAND ON THE CASE OF LAŠKO CLUB
Opis:Positioning is an art. It is a business strategy, which has grown over the past three decades from a more efficient approach towards advertising into one of the marketing processes of utmost importance. We can state and without a doubt that there is a battle raging in the global markets, a battle for a piece of the consumers mind. In the flash floods of products, brands, price discounts in all the different colours, the consumer is unable to cope and subtly and selectively erases a large majority of the market surroundings. It is important that positioning of any product is rooted in its key values, those which are able to satisfy the consumer’s needs. If it is unable to satisfy the prospect it will be positioned badly. In this sort of situation a company can react with a process of new positioning – repositioning. The key point of repositioning is to make a change in the consumers mind and to claim a new, improved position for the product in process. This thesis introduces the process of repositioning and applies it on a case of a real brand – Laško Club, a beer produced by Pivovarna Laško d.d. (Laško Brewery PLC). We have introduced the following fields of work: brand, positioning and repositioning. Furthermore, as a part of this thesis we have introduced the Laško Club brand, analysed its current status, and prepared a platform for the repositioning process. We found that the brand suffers an undefined image and is perceived neither as a standard brand, nor as a premium. It however posses all the value building attributes that the survey correspondents as important for a premium brand. We have therefore suggested that by modifying the marketing mix of the brand and amplifying the brand awareness based communication, Laško Club could be repositioned in a premium brand.
Ključne besede:Brand, premium brand, positioning, repositioning, Laško Club


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici