| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRENOVA SISTEMA IZVEDBE REDNIH LETNIH RAZGOVOROV V MALOPRODAJI PS MERCATOR, D.D.
Avtorji:ID Weisseisen, Vesna (Avtor)
ID Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Weisseisen_Vesna_2010.pdf (1,22 MB)
MD5: B362409D20454F8043D6D206D145CD29
PID: 20.500.12556/dkum/da0b58a6-f3b3-4d16-981f-26984eb5c945
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V današnjem času zaradi konkurenčnosti na trgu in težnje po uspešnosti poslovanja podjetja potekajo številne spremembe in izboljšave na področju razvoja tehnologije, organizacije delovnih procesov in sistema dela, vendar pa so zaposleni še vedno eden ključnih dejavnikov za uspešno poslovanje podjetja. Da pa lahko zaposlene obravnavamo kot konkurenčno prednost podjetja, pa je pogoj, da so pri svojem delu zadovoljni in da so zanj ustrezno motivirani. V magistrski nalogi želimo predstaviti redne letne razgovore kot dejavnik, ki vpliva na motivacijo zaposlenih in na njihovo zadovoljstvo. Magistrska naloga obravnava izvajanje rednih letnih razgovorov v maloprodaji Mercator, d.d. in zaznavanje pomembnosti njihovega izvajanja s strani zaposlenih in njihovih nadrejenih ter kako vplivajo na njihovo zadovoljstvo in motiviranost pri delu. V prvem delu naloga predstavi teoretične osnove priprave in izvedbe rednih letnih razgovorov in predstavitev podjetja Mercator, d.d. Predvsem se osredotoči na pripravo izvajanja rednih letnih razgovorov (namen, dokumentacija, prostor, čas, načrt izvedbe), na organizacijo izvedbe (vloga strokovnih služb, stopnje organizacije, potek izvedbe), na vsebino rednega letnega razgovora ter neposredno po razgovoru izdelava poročila, arhiviranje zapiskov, analiza uspešnosti. V teoretičnem delu je predstavljen vpliv rednih letnih razgovorov na zaposlene (povratne informacije, motiviranje zaposlenih, vizija zaposlenih in delovna klima). V drugem delu naloga prikaže rezultate raziskave, ki je potekala med 100 prodajalci in 35 vodji maloprodajnih enot. Rezultati kažejo, da se tako vodje kot ostali zaposleni zavedajo pomembnosti izvajanja rednih letnih razgovorov, predvsem pa jih zaznavajo kot dejavnik, ki vpliva na njihovo dobro počutje v podjetju, na zadovoljstvo in motiviranost pri delu. Naloga prikaže tudi primerjavo izvedbe rednih letnih razgovorov v Mercator, d.d. v primerjavi z ostalimi slovenskimi podjetji (Merkur Kranj, Pošta Slovenije in Glin Nazarje) in analizo rednih letnih razgovorov v Mercator, d.d. v obdobju med leti 2007 do 2009. Iz primerjave z ostalimi podjetji in analize rednih letnih razgovorov v Mercator, d.d. je ugotovljena pomanjkljivost izvedbe v izpolnjevanju obrazcev, neupoštevanju rokov izvedbe rednih letnih razgovorov, predvsem pa seznanjenost vodij z načinom ocenjevanja sodelavcev na letnem razgovoru. Kot glavni razlog za ugotovljene pomanjkljivosti je neustrezna usposobljenost vodij za izvajanje letnih razgovorov. V nalogi smo želeli z izdelavo modela usposabljanja vodij in predloga modela e-rednega letnega razgovora prikazati način priprave in vodenja rednih letnih razgovorov, ki bi odpravila naštete pomanjkljivosti pri izvedbi rednih letnih razgovorov v maloprodaji Mercator, d.d.
Ključne besede:zaposleni, redni letni razgovori, motivacija, komunikacija, zadovoljstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16450 Novo okno
COBISS.SI-ID:6785811 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HLNMCJSR
Datum objave v DKUM:11.01.2011
Število ogledov:2898
Število prenosov:443
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SYSTEM RENOVATION OF THE IMPLEMENTATION IN REGULAR YEARLY INTERWIEVES IN A SMALL - BUSINESS IN BUSINESS´S SYSTEM MERCATOR, D.D.
Opis:Nowadays, there are constant changes and improvements in technology, working process organization and work systems due to market competition and tendency to be a successful business company. Nevertheless, the employees are still the key factor for a successful company considered as competition advantage. But only under condition that they are satisfied with their work; above all, that they are adequately motivated for it. The master thesis discusses annual career discussions as the factor which influences motivation and satisfaction of employees. The thesis deals with the performance of annual career discussions in retail sales of the Mercator d.d. company and the perception of their importance for the employees and their superiors, as well as their satisfaction and motivation for work. The first part of the thesis includes theoretical facts of preparation and performance of annual career discussions and the presentation of the Mercator d.d. company. The focus is on the preparation of annual career discussions (goal, documentation, place, time, performance plan), the organization of discussions (role of professional services, level of the organization, course of discussion), the contents of the discussion and, shortly after the discussion, the report, the note file and success analysis. The theoretical part shows how the annual career discussions influence the employees (feedback information, motivation and vision of the employees, work climate). The second part of the thesis presents results of a survey carried out among 100 salespeople and 35 retail store managers. The survey confirms that the retail store managers and other employees are well aware of the importance of annual career discussions and regard discussions as a vital factor for their well-being, satisfaction and motivation for work. Comparison between annual career discussions in Mercator and other Slovene companies (Merkur Kranj, Pošta Slovenije, Glin Nazarje) and annual career discussion analysis in Mercator for the period between 2007 and 2009 are also discussed. The comparison and the analysis point out performance imperfection of annual career discussions in form filling, non-compliance of deadlines and, mostly, the acquaintance of retail store managers with the assessment of employees. The main cause lies in inadequate qualification of retail store managers for annual career discussions. We wanted to introduce a new way of preparation and performance of annual career discussions with creation of a model for qualification of retail store managers and a model of e-annual career discussion. The two models would eliminate all previously mentioned imperfections in annual career discussion performance in retail sales of the Mercator d.d. company.
Ključne besede:employees, annual career discussions, motivation, communication, satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici