| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POVEZAVA PROGRAMSKE NAROČNIŠKE CENTRALE S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE S STRANKAMI
Avtorji:Vrečer, David (Avtor)
Brezočnik, Zmago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Vreže, Aleksander (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Vrecer_David_2010.pdf (2,44 MB)
MD5: 674DED3FDC61344D9D6F15DC9D086CBF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu opisujemo izvedbo povezave med programsko naročniško centralo Asterisk in sistemom za upravljanje s strankami SugarCRM. V sistem sugarCRM vgradimo gumba za dodajanje in brisanje uporabnika iz centrale Asterisk, centrali Asterisk pa spremenimo klicni načrt, tako da se med izvajanjem klicev zapisujejo podatki o klicu v podatkovno bazo. Te podatke lahko preverjamo v vmesniku sistema SugarCRM. Na centralo povežemo IP-telefon Swissvoice, telefon VoIP Nokia E72 ter programski telefon X-Lite. Povezavo preizkusimo ter prikažemo delovanje vmesnika sistema SugarCRM in centrale Asterisk.
Ključne besede:IP-telefonija, programska naročniška centrala Asterisk, protokol SIP, CRM – sistem za upravljanje odnosov s strankami
Leto izida:2010
Založnik:[D. Vrečer]
Izvor:Maribor
UDK:621.395:004.7(043.2)
COBISS_ID:14758934 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YL2C2HMU
Število ogledov:1829
Število prenosov:116
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONNECTION OF A SOFTWARE PRIVATE BRANCH EXCHANGE WITH A CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SYSTEM
Opis:In this diploma thesis, we describe the development of a connection between an Asterisk software private branch exchange and a SugarCRM customer relationship management system. In the SugarCRM system we install two buttons for adding and removing of users from the telephone exchange. At the Asterisk telephone exchange we modify the dialplan in such a way that when calls take place all the information about the call is stored into a database. Later on we can see this information with a SugarCRM web based interface. To the telephone exchange we connect Swissvoice IP-phone, Nokia E72 VoIP mobile phone and an X-Lite softphone. We test the connection and show how the SugarCRM interface and the Asterisk telephone exchange operate.
Ključne besede:IP-telephony, Asterisk software private branch exchange, SIP protocol, CRM – customer relationship management system


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici