| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPODABLJANJE ŽENSKE V OGLASNIH SPOROČILIH
Avtorji:Vrezner, Pija (Avtor)
Žilič - Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vrezner_Pija_2010.pdf (1,45 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Danes skoraj ni več oglasnega sporočila, v katerem ne bi nastopala ženska oziroma vsaj del njenega telesa. Ženska se že od nekdaj pojavlja v oglasih v različnih vlogah. Včasih je bila pogosteje predstavljena v vlogi matere ter gospodinje, danes jo največkrat opazimo v vlogi spolnega objekta ali pa kot »novo žensko«, ki je mešanica vseh treh že omenjenih vlog. Od posameznega medija je odvisno, kako predstavi žensko v oglasnih sporočilih. Na televiziji jo najpogosteje vidimo v vlogi matere, gospodinje oziroma »nove ženske«. V tiskanih medijih, kot so na primer ženske revije, pa je ženska najpogosteje predstavljena v vlogi spolnega objekta ter lepotnega ideala.
Ključne besede:Ženske v oglasih, ženski stereotipi v oglasih, televizijki oglasi, tiskani oglasi, ženske revije, prikrito oglaševanje, zgodovina žensk v oglasih
Leto izida:2010
Založnik:[P. Vrezner]
Izvor:Maribor
UDK:659.1:070.445(043.2)
COBISS_ID:14738710 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:POWH0JPV
Število ogledov:7436
Število prenosov:320
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PORTRAYING WOMEN IN ADVERTISING
Opis:Today there almost is no advertisement where a woman or at least a part of her body would not appear. Since the beginning women have had different roles in advertising. At first, a woman was mostly presented in a role of a mother or housekeeper; today she is seen mostly as a sexual object or as a »new woman«, a mixture of all three mentioned roles. The nature of woman’s representation in advertising depends from a medium. On the television she is mostly seen as a mother, housekeeper or a »new woman«. In printed mediums, women magazines for example, she is mostly represented as a sexual object or as an ideal of beauty.
Ključne besede:Women in adverts, women stereotypes in adverts, tv adverts, print ads, women magazines, subliminal advertising, history of women in adverts


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici