| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MICROSOFT DYNAMICS CRM IN CISCO IP TELEFONIJA
Avtorji:Knez, Margareta (Avtor)
Sternad, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Knez_Margareta_2010.pdf (8,39 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Microsoft Dynamics CRM je le ena od mnogih rešitev CRM, ki se iz dneva v dan bolj izpopolnjuje in postaja prijaznejša za uporabnike. Na trgu je še mnogo drugih konkurenčnih rešitev programskega orodja CRM. Tako je tudi Ciscova IP-telefonija le ena od mnogih ponudnikov te tehnologije. IP-telefonija bo počasi spodrinila navadno telefonsko linijo, saj je veliko cenejša in ponuja še mnogo dodatnih funkcionalnosti. Le lepa beseda in dobra komunikacija sta potrebni, da stranko zadovoljimo in se bo vrnila. Še več, pripeljala nam bo tudi druge, nove stranke. Podjetje mora svojim zaposlenim zagotoviti dobro orodje za delo s strankami in dobiček je zagotovljen.
Ključne besede:Inteligentne komunikacije, Microsoft Dynamics CRM, CRM, upravljanje odnosov s strankami, IP-telefonija, VoIP, Cisco, Cisco IP 7690, Cisco Unified Callconnector.
Leto izida:2010
Založnik:[M. Knez]
Izvor:Poljčane
UDK:004.7
COBISS_ID:10564636 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AU1SBSSF
Število ogledov:1673
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MICROSOFT DYNAMICS CRM AND CISCO IP TELEPHONY
Opis:Microsoft Dynamics CRM is just one of many CRM solutions, which improves daily and becoming more and more user friendly. There are many rival solutions of this software tool on the market. That is also the case with Cisco IP telephony, that is just one of many bidders providing IP telephony products. This technology will slowly displace regular phone lines because they are very low - cost and they are offering a lot of additional funcionalities. Only one kind word and good communication are required, that we produce satisfied and returning clients. Even more, those clients wil bring several more new clients. Company must assure its employees a good instrument for working with customers and profit will be ensured.
Ključne besede:Intelligent Communications, Microsoft Dynamics CRM, CRM, Customer Relationship Management, IP telephony, VoIP, Cisco, Cisco IP 7690, Cisco Unified Callconnector.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici